۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۶۰۹۸۵
حجت الاسلام غفاری فر در گفت‌وگو با رسا:

دستاورد آفرینی برای برجام؛ جدیدترین حربه جریان تحریف

دستاورد آفرینی برای برجام؛ جدیدترین حربه جریان تحریف
استاد حوزه و دانشگاه، هدف اصلی تحریف گران را بقای در قدرت عنوان کرد و گفت: همگان می دانند علت انزوای آمریکا، اقتدار موشکی ایران و ثمره مقاومت است و برجام نقشی ندارد.

حجت الاسلام حسن غفاری فر عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به کودتای 28 مرداد و خسارت های اعتماد به دشمن گفت: برخی افراد در ایران گویا آمریکایی هستند و همواره در راستای خواسته های این کشور جنایتکار عمل می کنند.

وی با بیان اینکه مزدوران آمریکا همواره با نفاق و دورویی رفتار می کنند و در طول تاریخ در جایگاه های مختلف حضور داشته اند، اظهار داشت: برخی دیگر نیز هستند که عافیت طلب بوده و اینگونه نیست که توطئه های غرب به ویژه آمریکا را نشناسند، اما تنبل بوده و برای رفاه خود به دشمن باج می دهند.

حجت الاسلام غفاری فر با تأکید بر اینکه برخی افراد در کشور فریب خورده آمریکا هستند، عنوان کرد: محمدرضا شاه پهلوی مصداق بارز یک رفاه طلب بود، زیرا گمان می کرد با گردن نهادن در مقابل خواسته های آمریکا می تواند حکومت خود را حفظ کرده و با راحتی زندگی کند، از همین جهت در برابر این کشور جنایتکار تسلیم بود و بیت المال را خرج زیاده خواهی آن می کرد.

بزرگترین مشکل کشور ما مدیران مرفه بی درد و تن پرور هستند

وی با بیان اینکه امروز برخی در کشور برای بقای در قدرت، حتی منافع اقتصادی آمریکا را تأمین می کنند، تصریح کرد: بزرگترین مشکل کشور ما مدیران مرفه بی درد و تن پرور هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به دیدار چندین ساعته رهبری در دوران ریاست جمهوری با جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس در خوزستان اضافه کرد: امروز مدیران ارتباط زیادی با مردم ندارند و بیشتر از راه دور مسائل را مدیریت می‎کنند.

حجت الاسلام غفاری فر ضمن اشاره به قضیه سیلی خوردن مصدق از اعتماد به غربی‎ها و بیان اینکه مصدق همواره در پی قدرت طلبی بود تأکید کرد: باید بدانیم امروز برجام نیز نتیجه ای جز خسارت ندارد.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) جدیدترین حربه جریان تحریف را دستاوردآفرینی برای برجام خواند و گفت: همگان می دانند علت انزوای آمریکا در رأی نیاوردن طرح تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران، اقتدار موشکی ایران سرافراز و جبهه مقاومت بوده و برجام هیچ نقشی در آن ندارد.

وی در استنباط مدعای خود پیرامون انزوای آمریکا به دلیل اقتدار دفاعی و موشکی ایران اسلامی و جبهه مقاومت گفت: کشورهایی که طرح تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران را امضا نکردند، هیچگونه همراهی با برجام نداشته اند که الان بخواهیم بگوییم رأی نیاوردن طرح مذکور حاصل دستاوردهای برجام است.

جریان تحریف برای دستیابی به خواسته های خود به آسانی دروغ می گوید

حجت الاسلام غفاری فر، هدف اساسی تحریف گرانی همچون سعید حجاریان و تاجزاده را بقای در قدرت توصیف کرد و افزود: جریان تحریف برای دستیابی به خواسته های خود به آسانی دروغ می گوید و ما این مورد را در جریان برجام به وضوح مشاهده کردیم؛ آیا یک وعده از آن وعده هایی که در برجام داده شد، صورت گرفت؟

وی با بیان اینکه امروز نخبگان جامعه باید خطر جریان تحریف را احساس کرده و فریب تحریف کنندگان را نخورند، یادآور شد: اگر روش های جریان تحریف برای آحاد ملت روشن شود دیگر نیازی به استیضاح نیست، بلکه مردم خود به خود این افراد را همانند بنی صدر کنار خواهند گذاشت./841/ت302/ق

ارسال نظرات