۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۶۱۰۵۴
همزمان با آغاز ماه محرم صورت می‌گیرد؛

برگزاری آیین افتتاحیه هفتمین سوگواره مجازی اشراق

برگزاری آیین افتتاحیه هفتمین سوگواره مجازی اشراق
معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، آیین افتتاحیه «هفتمین سوگواره مجازی اشراق» را با حضور طلاب، فضلاء، هنرمندان و کنشگران عرصه مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک محرم الحرام 1442 هجری قمری و در راستای تولید و توزیع محتوای فاخر در ارتباط با حماسه حسینی (علیه‌السلام) و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و همچنین رشد کنشگران و مبلغان عاشورایی در فضای مجازی «هفتمین سوگواره مجازی اشراق» و «نخستین سوگواره کنشگران عاشورایی» با یاد روحانی مجاهد مرحوم حاج «احمد خسروی» از سوی «معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» برگزار می گردد.

آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر و پایگاه اینترنتی دبیرخانه سوگواره، پنجشنبه 30 مرداد ماه از ساعت 11 الی 13 در سالن شیخ طوسی ساختمان ستاد دفتر تبلیغات اسلامی واقع در قم، چهار راه شهدا، با حضور طلاب، فضلاء، هنرمندان و کنشگران عرصه مجازی برگزار می شود.

شایان ذکر است که هفتمین سوگواره مجازی اشراق، امسال در ۶ بخش تولیدی، هنرهای تجسمی، تولیدات رسانه‌ای، شعر و ادبیات، بازی، نرم افزار و ایده‌های نو برگزار خواهد شد./1324/د102/ق

ارسال نظرات