۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۶۱۱۱۵
نماینده مجلس شورای اسلامی:

مزه مدیریت دینی و خدمتگزاری را با دولت جوان انقلابی به مردم بچشانیم

مزه مدیریت دینی و خدمتگزاری را با دولت جوان انقلابی به مردم بچشانیم
جچت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه کشوردچار اضطراب مدیریتی شده است، گفت: امیدواریم در انتخابات آینده با روی کار آمدن دولت جوان بتوانیم مزه مدیریت دینی را به مردم بچشانیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ایراد نکاتی در ابتدای شروع کار مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: مجلس به تعبیر امام خمینی (ره) عصاره فضایل ملت و به تعبیر مقام معظم رهبری، این مجلس انقلابی‌ترین است.

وی تصریح کرد: از مردم شهرستان خمینی‌شهر؛ شهر علما و بزرگان دین، شهر علم و فناوری با 2 هزار و 200 هزار شهید، شهر صنعت، باغ و زراعت و بهترین محصولات کشاورزی و باغی، شهر کانون‌های بزرگ قرآنی، شهر حافظان و قاریان و مرتلان قرآن و اقامه شعایر حسینی است، به وجهی که مقام معظم رهبری از آن به حسینه ایران تعبیر فرمودند، تشکر و از اینکه مردم این کمترین را لایق وکالت و خدمتگزاری خویش در مجلس یازدهم دانستند، قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال خواستار توفیق خدمتگزاری در برابر مردم کشورم و حوزه انتخابیه خود هستم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، اظهار کرد: شهرستان خمینی‌شهر با وجود اینکه به تنهایی دارای ظرفیت‌های چندین برابری بسیاری از شهرستان‌ها است، با قریب به 400 هزار جمعیت به دلیل بی مهری هایی که در طول سالیان با آن روبه رو بوده است، در جایگاه خود نیست و کمترین برخورداری را با وجود محرومیت‌های موجود از حیث جایگاه ادارات دارد و در حد یک شهرستان 50 هزار نفری در بعضی زمینه ها دیده نشده است. هرچند دانشگاه بین المللی صنعتی اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی استان با 550 شرکت دانش بنیان در این شهرستان قرار دارد.

نقدعلی ادامه داد: علاوه بر تقاضا از مسئولان اجرایی، از مجلس و نمایندگان خواستارم ضمن رسیدگی به وضعیت این شهرستان در عرصه نمایندگی، سهمیه این شهرستان را به دو نماینده ارتقاء دهند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: از سوی دیگر در بُعد کشوری، امروز کشور عزیزمان دچار اضطراب مدیریتی است و از یک طرف مردم را به سرمایه گذاری در بورس تشویق می‌کنند و سپس با تصمیمات و اظهارنظرهای ناشی از اختلاف بین وزرا، یک مرتبه موجب نابودی سرمایه و سرمایه گذاران جزء در این عرصه می‌شوند. از طرفی می‌گویند نسبت به گرانی بنزین تصمیمی نداریم اما یک مرتبه آن فتنه عظیم بنزینی را رقم می‌زنند.

وی تصریح کرد: از سویی برگزاری کنکور سراسری را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و بلافاصله لغو آن را هم لغو می‌کنند. از یک سو بودجه را با کسری واضحی می‌بندند و سپس برای جبران آن به تصمیمات نامتعارفی مثل سَلف نفتی آن هم بدون هماهنگی با سایر قوا دست می‌زنند و اضطرابی بر اضطراب‌ها می‌افزایند.

حجت الاسلام نقدعلی ادامه داد: از طرفی هم با مربی خارجی قراردادی می بندند که محکومیتی 6 میلیون و 200 هزار یورویی، معادل یکصد و شصت و پنج هزار تومان را به ارمغان می‌آورد، آن هم در زمانی که کارگران هفت تپه و هفت تپه‌ها و جوانان فاقد شغل، مسکن و ازدواج باید به خاک سیاه بنشینند. وزیری که اعطای وام به زیر 18 ساله‌ها و بالای 40 ساله‌ها را ممنوع می‌کند و در عین حال چنین خساراتی را به بار می‌آورد، سزاوار استیضاح و عزل است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: مجلس انقلابی هیچ یک از گزینه‌های نظارتی اعم از تذکر کتبی، شفاهی، سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص را در خصوص هیچ یک از ارکان اجرایی کشور منتفی نمی‌داند و چنانچه در پیام مقام معظم رهبری بر این حق تاکید شده است، در صورت لزوم آن را اعمال خواهد کرد.

حجت الاسلام نقدعلی ادامه داد: امروز مجلس قصد دارد تا تبعیض و بی‌عدالتی که در عرصه‌هایی همچون نیروهای قراردادی، حق التدریس، نهضتی‌ها و غیره پدید آمده و خسارات هفت ساله گذشته را با قانونگذاری و نظارت جهادی جبران کند و امیدواریم در انتخابات آینده با روی کار آمدن دولت جوان انقلابی و جهادی بتوانیم مزه مدیریت دینی و خدمتگزاری را به مردم بچشانیم.

وی افزود: در عرصه بین المللی نیز امروز هرچند عالم استکبار نمی‌خواهد اذعان کند لکن علامت های افول قدرت استکباری شیاطین در جهان هویدا است. آنهایی که داعش را پدید آوردند و خواستند که اسلام را لکه دار و کریه المنظر جلوه دهند، امروز عزادار این فرزند نامشروع هستند که شکست خورده و باقی مانده آن هم به فضل خدا از منطقه و جهان جمع خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، افزود: امروز با تلاش مذبوحانه قصد صدور قطعنامه علیه ایران را داشتند که به حمد الهی این اقدام شکست خورد و چاره‌ای برای آنها جز تشدید تحریم‌ها نمانده است. امروز با رایزنی و همراهی، بعضی از دولت‌های مرتجع منطقه قصد تنفس مصنوعی دادنِ به رژیم صهیونیستنی دارند لذا باید بدانند به فضل خدا و به دست مقام معظم رهبری تمام این تلاش‌ها شکست خواهد خورد و مجلس انقلابی با دولت انقلابی این نظام را به دست صاحبش امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری تحویل خواهیم داد./998/د102/ق

ارسال نظرات