۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۶۱۱۶۶
امام جمعه شهرستان کنگاور:

تعامل امارات با رژیم صهیونیستی یک پیوند شیطانی است

تعامل امارات با رژیم صهیونیستی یک پیوند شیطانی است
کرمانشاه - امام جمعه کنگاور با انتقاد از تفاهم نامه دوستی بین امارات و رژیم صهیونیستی، گفت: تعامل و دوستی دولت امارات با رژیم منحوس صهیونیستی؛ یک پیوند شیطانی است.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، گفت: این روزها شاهد یک پیوند نامبارک هستیم که ننگ بزرگی بر پیشانی کشور امارات است، حرکتی پر از رذالت که بوی فتنه ای بزرگ می دهد.

امام جمعه شهرستان کنگاور ادامه داد: این پیمان ننگ آور به استناد قرآن کریم و سنت نبوی و برهان، حرکتی خطرناک است که از اتاق فکر مشترک انگلیس، آمریکا و ام الفتنه؛ صهیونیستی و رژیم منحوس آل سعود نشات گرفته است.

این استاد حوزوی تصریح کرد: گرچه تاریخ تنگ آور امرای عرب در طول تاریخ انباشته از خیانت و جنایت به مسلمین است و از شاهان و خلفای عباسی و اموی گرفته تا امیران شهوت ران فعلی چیزی جز تجمل و فخر فروشی و شکم چرانی و شهوت پرستی دیده نشده است اما نتیجه آن بدون شک، تفرقه و جدایی در امت اسلام را به دنبال دارد که هم اکنون مسلمان آزاده و با غیرت در لیبی و پاکستان و جاهای دیگر به پا خواسته اند، به گونه ای که نخست وزیر پاکستان با صراحت اعلان کرد ما اسرائیل را به  رسمیت نمی شناسیم.

امام جمعه شهرستان کنگاور تاکید کرد: ایرانی انقلابی اهل دانش و مریدان «سیدعلی» عزیز از یک طرف و عرب ولایتمدار و مریدان امثال سید حسن نصرالله سربازان خط مقدم در مبارزه با این جهل و بی بصیرتی هستند که از جمع عشق ولایی این عرب و عجم عشق به محمد و آل محمد هویدا می شود.

حجت الاسلام لروند ادامه داد: ازدواج نا مبارک امارات و اسرائیل در اصل پیوندی جاهلانه بین وهابی بی دین و شاخه افراطی یهود است که هر دو در تعصب جاهلانه و دانش بدون دین، عدم درک صحیح، خود برتربینی، اتهام زنی بدعت و تکفیر به دیگران، بی رحمی و قساوت مشترک هستند و البته این ازدواج براساس آیه الخبیثات للخبیثین بدترین نوع ازدواج است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز اگر فردی کمترین بینش سیاسی را داشته باشد نیک می داند که امارات اولین کشور متعامل با اسرائیل نبوده و آخرین کشور هم نخواهد بود و به طور یقین اتاق فکر این جریان مرموز قصد دارد که پس از پیوند نامبارک اسرائیل با امارات این عروس بزک کرده کریه المنظر را به عقد کشورهای بی غیرت دیگر یعنی بعضی از امیرنشینان خائن در بیارند که اگر مردم امارات و مسلمانان همسایه او سکوت کنند ضربات مهلک خطرناکی بر پیکر جامعه اسلامی فرود خواهد آمد.

امام جمعه کنگاور گفت: این اقدام نسنجیده و همراه با سفاهت دولت امارات در منطق قرآن کریم بر اساس آیاتی مثل "لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم" و آیاتی مثل "و اعدو لهم ماستطعتم من قوه" و در سیره نبی مکرم اسلام و داستانهایی مثل اذیت کردن پیامبر توسط یهودیان بنی قریضه و خاک روبه ریختن روی پیامر توسط همین یهودی ها نشان آن است که دین اسلام دارای منطق "لا تظلمون و لا تظلمون" است. البته این کلام قرآن کریم بدان معناست که نه به کسی ظلم کنید و نه از کسی ظلم بپذیرد./1400/ت210/ب1

ارسال نظرات