۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۶۱۲۲۸
با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت ارتباطات؛

توسعه خدمت رسانی به هیئات مذهبی افزایش یافت

توسعه خدمت رسانی به هیئات مذهبی افزایش یافت
تهران - سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری وزارت ارتباطات، توسعه خدمات رسانی به هیئات مذهبی سراسر کشور را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، طبق هماهنگی های صورت گرفته بین سازمان تبلیغات اسلامی با وزارت ارتباطات، برای توسعه خدمات رسانی به هیئات مذهبی و عزادران سید الشهدا (ع)، پس از راه اندازی سرویس پخش زنده تکیه، به هیئات دارای مجوز فعالیت یک دستگاه مودم و خط ایرانسل دارای 100 گیگ اینترنت یک ماهه تقدیم خواهد شد.

بنا به این گزارش، حجم اینترنت دستگاه های مودم که در اختیار هیئات مذهبی قرار می گیرد، متناسب با فعالیت آن هیئت قابل شارژ خواهد بود.

گفتنی است، تا کنون 700 هیئت مذهبی در مراکز استان ها با ورود به سامانه بیرق مشخصات هیئت خود را ثبت کرده اند؛ این هیئات تا پایان 30 مرداد 1399 (پنج شنبه) می توانند با مراجعه به دفاتر برگزیده ایرانسل که آدرس و مشخصات آن در تارنمای سامانه تکیه قید شده است، دستگاه مودم خود را دریافت نمایند.

همچنین نظر به مشکلات توزیع در سراسر کشور، با توجه به تهمیدات اندیشیده شده در سازمان تبلیغات اسلامی با دیگر دستگاه ها مابقی مودم‌ها نیز تا روز یکشنبه تحویل هیئات داده خواهد شد.

شایان ذکر است، آن دسته از هیئات مذهبی که موفق به دریافت مودم از نمایندگی های برگزیده ایرانسل نشده اند، تا 3 شهریور 1399(دوشنبه) مهلت دارند با مراجعه به این نمایندگی ها مودم خود را دریافت نمایند.

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات