۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۶۶۱۳۹۰

متجاوز سریالی با چتر فمنیستی!

متجاوز سریالی با چتر فمنیستی!
با خبر رئیس پلیس تهران مبنی بر کشف فیلم‌های تجاوز کیوان.ا، اقرار متهم و ثبت ۳۰ مورد شکایت، پرونده تجاوزات سریالی چهرۀ فرهنگی روشنفکر وارد مرحله جدی‌تری شد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ابتدای شهریورماه، چند حساب نوساخت توییتری خبر از بر باد رفتن عفت و حیای خویش می‌دادند. آن‌ها یک سناریوی واحد را روایت می‌کردند که فردی با نام کیوان.ا که خود را چهره‌ای فرهنگی معرفی می‌کرد، توانسته بود با چندین دانشجوی دانشکده هنر دانشگاه تهران ارتباط بگیرد و آنها را اغفال و مورد تجاوز قرار دهد. پلیس نیز به تازگی خبری مبنی بر کشف چندین قطعه فیلم از تجاوزات کیوان.ا، ۳۰ نفر شاکی و اقرار متهم به بیشتر از ۳۰۰ مورد تجاوز منتشر کرد.
 
با مراجعه شاکیان و ثبت شکایت علیه کیوان.ا این ماجرا به‌طور جدی توسط دستگاه قضایی دنبال شد. طبق خبر رئیس پلیس تهران ۱۰ مورد از شکایت‌ها به صورت حضوری و ۲۰ مورد دیگر نیز به صورت تلفنی تنظیم شدند.
 
گفتنی است تعدادی از شکایت‌های تلفنی نیز از خارج از کشور ثبت شده بودند. اکنون نیز با کشف ویدئوهای تجاوزات این فرد به ظاهر فرهنگی، به ماجرای کیوان.ا سمت‌ و سوی جدیدی داد. همچنین خبر رئیس پلیس تهران مبنی بر اعتراف کیوان.ا در بیش از ۳۰۰ تجاوز مهر تأییدی بر این اخبار است.

کیوان.ا کیست؟
 
کیوان.ا به اذعان خودش و کاربران فضای مجازی دانشجوی باستان شناسی در دانشگاه تهران و خود را یک چهره فرهنگی و روشنفکر معرفی می‌کرد. او یک کتاب‌فروشی در خیابان ادوارد براون داشته که اکنون تعطیل شده و به بیان یکی از کاربران توییتری وی از کارکنان دفتر میرحسین موسوی، از عوامل فتنه سال۸۸ نیز بوده است.
 
آن‌گونه که کاربران فضای مجازی بیان کرده‌اند او با ساخت شراب و حل کردن داروی خواب آور درون آن، قربانی را بی‌هوش و مورد تجاوز قرار می‌داد. بیشتر قربانیان کیوان.ا نیز دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه تهران بودند.
 
 
آ/ کیوان امام و روابط افسارگسیخته


در ابتدا تمام اکانت‌ها و حساب‌هایی که از تجاوزات کیوان.ا پرده برمی‌داشتند، حساب‌هایی نو ساخت بودند. از این رو این گمان به‌وجود می‌آمد که تمام این حساب‌ها خطی برای تخریب باشند و در حال دروغ پردازی هستند. از طرفی دستگاه قضایی کشور دربارۀ دستگیری وی هیچ خبر دقیق و واضحی را منتشر نمی‌ساخت. تا اینکه چند روز پس از تمام این اتفاقات رئیس پلیس تهران خبر دستگیری کیوان.ا را منتشر کرد.
 
چند سؤال دیگر در اینجا مطرح می‌شود؛ آیا فعالان فمینیسم و آزادی باز در موضع آزادی خواهانه خویش خواهند ماند یا این حادثه شوم برای آن‌ها درس عبرت خواهد شد؟ آیا این بازی جدید رسانه‌‌های وابسته به اصلاح طلبان برای سوزندان یکی از نیروهای وابسته است؟ آیا این عاقبت شوم برای تمام کسانی است که به چنین جریانی دل خوش و در معیت آن ارتزاق کرده‌اند و در دست آخر به‌خاطر اختلاف چنین مورد اتهام قرار گرفتند؟
 
قطعاً او به تنهایی نمی‌توانسته این حجم از فساد و جنایت را به دنبال خویش بیاورد و باید با افرادی که در تسهیل شدن این اقدامات جنایتکارانه با کیوان.ا همکاری داشتند و از کنار این ماجرا و اتفاقات به سادگی گذشتند برخوردهای لازم صورت بگیرد تا دوباره شاهد کیوان‌های خفته فرهنگی‌نما نباشیم. در پایان باید از تلاش‌های قوه قضاییه برای رسیدگی به چنین پرونده‌هایی تشکر لازم را به‌عمل آورد و از حکم قضایی برای تمام پرونده‌ها حمایت کرد تا بساط فساد برچیده شود./ز504/ق
محمدحسین کتابی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
ننگ بر اصلاح طلب که مملکتو ۳۹ ساله قبضه کردن نمیذارن یه آب خوش از گلوی ملت پایین بره... متوجه نشدم تیترتون چه ربطی به متن داشت!!
0
0