۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۶۱۴۸۱

پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان درپی درگذشت آیت الله علم الهدی

پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان درپی درگذشت آیت الله علم الهدی
خراسان رضوی - آیت الله حسینی در پیامی خطاب به فرزندان و بازماندگان آیت الله علم الهدی این ضایعه دردناک را تسلیت گفته و از فقدان این عالم بزرگ ابراز تاسف کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید مجتبی حسینی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در کشور عراق با صدور پیامی ضمن ابراز تاسف از درگذشت عالم ربانی، آیت الله سید عبدالجواد علم الهدی، این ضایعه رابه فرزندان وی تسلیت گفت.

آیت الله حسینی در این پیام مرحوم آیت الله علم الهدی را شخصی معرفی کرده که عمر خویش را وقف تربیت طلاب و نشرعلم، و دفاع از حریم اسلام و تشیع کرده و در عین حال از دستگیری فقرا، ایتام و مشارکت در رفع مشکلات مردم غفلت نداشته است.

متن این پیام تسلیت از قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

 اِذا ماتَ المؤمِنُ الفَقِيهُ ثَلُمَ في الْاِسْلامِ ثُلمَةٌ لا يَسُىدُّها شَيءٌ

خبر تأسف انگیز ارتحال عالم عامل آیة الله آقای حاج سید جواد علم الهدی پسر دائی عزیزمان موجب تألم خاطر گردید.

شخصیتی که عمر خود را وقف تربیت طلاب و نشر علم و دفاع از حریم اسلام وتشیع کرده بود و در عین حال از دستگیری  فقرا وایتام و مشارکت در رفع مشکلات مردم  لحظه ای غافل نشد.

اینجانب این مصیبت وارده را به عموم بازماندگان آن مرحوم بالأخص به آقا زاده ایشان حجة الاسلام والمسلمین آقای سید محمد رضا علم الهدی و سایر فرزندان  و اخوی بزرگوار ایشان آیة الله آقای سید احمد علم الهدی امام جمعة محترم مشهد و نماینده مقام معظم رهبری مدظله در استان خراسان، و سایر اخوان آن مرحوم تسلیت عرض نموده از در گاه حضرت رحمان رحمت ورضوان جهت آن فقید عزیز و صبر و سلوان برای بازماندگان قرین اجر بلا حسبان مسألت می نمایم./933/ت304/ب1

                                              نجف اشرف -سید مجتبی حسینی

                                   نماینده مقام معظم رهبری دام ظله در کشور عراق

                                      و نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان

                                                   غرة محرم الحرام 1442

     

جواد رستمی
ارسال نظرات