۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۶۱۵۰۲
از سوی رییس کل دادگستری خوزستان صورت گرفت؛

تقدیر از پزشکان دستگاه قضایی

تقدیر از پزشکان دستگاه قضایی
خوزستان - رییس کل دادگستری خوزستان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز پزشک از پزشکان دستگاه قضایی استان تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی، رییس کل دادگستری استان خوزستان، پیش از ظهر امروز در دادگستری استان با گرامیداشت روز پزشک، به پاس زحمات و خدمات شایسته دکتر حسینی، رئیس پزشکی قانونی استان و دکتر دیبایی، پزشک معتمد دادگستری خوزستان با اهدای لوح سپاسی از آنان تقدیر به عمل آورد.

رییس دستگاه قضایی استان خوزستان با گرامیداشت روز پزشک و یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی، عنوان داشت: روز پزشک یادآور رشادت ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های پزشکان متعهدی است که در درمان و تندرستی بیماران، آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا جامه خدمت پوشیدند و تلاش کردند.

این مقام مسؤول اظهار داشت: روز پزشک، بهانه‌ای است تا خدمات شبانه روزی و خالصانه هزاران پزشک و مدافعین سلامت را ارج نهیم و قدردان تلاش‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان در راه خدمت به هموطنان خود و ارتقای نظام سلامت میهن عزیزمان باشیم.

حجت الاسلام مرادی گفت: مهربانی و تلاش جامعه پزشکی در روز‌های سخت، فراموش شدنی نیست و از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی و مدافعان سلامت کشورمان از صمیم قلب تشکر و قدردانی می کنیم./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات