۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۶۱۶۲۴
امام جمعه ایلام مطرح کرد؛

لزوم توجه ویژه به محرومیت های ایلام

لزوم توجه ویژه به محرومیت های ایلام
ایلام - حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به اینکه بیکاری از معضلات اساسی استان است، گفت: توجه ویژه به محرومیت های ایلام از سوی دولت ضروری است.

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: استان ایلام به واسطه دفاع مقدس هشت ساله از توسعه و رشد عقب مانده و نیاز به توجه ویژه دارد.

وی گفت: برخلاف سایر استان‌ها که از وجود سرمایه گذار خصوصی در بخش‌های مختلف صنعت برخوردار هستند، ایلام محروم ایلام تنها از نعمت چند شرکت پتروشیمی و سیمان و.. با ظرفیت پایین اشتغال برخوردار بوده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه معضل اشتغال و وضعیت بد معیشت و فرهنگی علاوه بر شهرستان‌های استان در روستاها هم نمود دارد، اضافه کرد: مردم از وضعیت اشتغال گلایه مند بوده و تقاضای رفع موانع را دارند.

انماینده ولی فقیه در ایلام در ادامه به مشکل بیمه و درمان جانبازان از کارافتاده و والدین شهدایی که دچار کهولت سن و بیماری هستند اشاره کرد و افزود: در طول جنگ تحمیلی مردم استان متحمل آسیب‌های جسمی ناشی از بمباران، و رنج‌های بسیاری شدند.

وی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست که در مورد تعیین تکلیف جانبازانی که در دفاع مقدس آسیب دیدند و هنوز موفق به تعیین درصد نشدند پیگیری و در اولویت کاری قرار دهند./1399/د102/ب1

ارسال نظرات