۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۶۶۱۸۹۵
حجت الاسلام نوروزی مطرح کرد؛

موفقیت دولت در گرو قطع امید از خارج کشور

موفقیت دولت در گرو قطع امید از خارج کشور
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بر ضرورت تکیه دولت به نیروهای توانمند داخلی و امکانات کشور تأکید کرد و گفت: اگر دولت امید خود به خارج از کشور را قطع کند، موفق خواهد شد.

حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اقتصاد کشور به هیچ وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد، اظهار داشت: برخی از افراد گمان می کنند زمانی اقتصاد ما پویا می شود که حتماً با اروپا ارتباط داشته باشیم و برجام عملی شود، این در صورتی است که برخی اقتصاد مقاومتی را هم به اقتصاد برون زا تعبیر می کردند و این نوع برداشت ها به تفسیر نادرست برخی افراد از فرمایشات مقام معظم رهبری بر می گردد.

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد درون‌زا است، گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که نباید در بحث اقتصاد بگوییم که باید ارتباط با خارج از کشور برقرار شود تا اقتصاد ما برجسته شود، بلکه باید روی پای خود بایستیم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تکیه دولت به نیروهای توانمند داخلی و امکانات کشور تأکید و تصریح کرد: مهم ترین قدرت ما، امکانات کشورمان بوده که بسیار زیاد است و از لحاظ نیروی انسانی، نیروهای مستعد و قدرتمند و متفکر جویای کار داریم و دولت ها باید به نیروی داخلی و امکانات کشور تکیه کنند.

وی با اشاره به لزوم پرهیز از واردات به کشور افزود: مسؤولان نباید بگویند که حتماً باید واردات داشته باشیم و ارتباط ما با خارج برقرار و تقویت شود، بلکه بایستی اتکای کشور به ملت و منابع زیرزمینی خودمان باشد تا قوی شویم؛ این که مقام معظم رهبری می‎فرمایند نباید از لحاظ اقتصادی به خارج از کشور توجه کنید، به این خاطر است که باید نیروی داخلی تقویت شود.

حجت الاسلام نوروزی با بیان این که در کشور ما مخترعین و مبتکرین خوبی وجود دارند، اظهار داشت: اگر دولت، امید خود به خارج از کشور را قطع و به خدا و ملت تکیه کند، موفق خواهد شد./822/ت302/ق

ارسال نظرات