۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۶۱۹۳۹
آسمان سرخ، زمین ارغوانی (۱۴)

از کدام حسین دم می‌زنید؟!

از کدام حسین دم می‌زنید؟!
آقای انصاری با حسین زمانت چه کردی؟ از کدام حسین دم می‌زنید از حسینی که ساخته و پرداختۀ ذهن شماست که با آن درس مذاکره می‌گیرید و یا حسین حقیقی؟
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، تمام جامعه شناسان در طول تاریخ بر این باورند که وقایع تاریخی، عینا در زمان‌های مختلف تکرار می‌شود و فقط این افراد هستند که در زمان‌های مختلف متغیر می‌باشند. یکی از این وقایع که نقش کلیدی در عالم دارد و عینا الگوی تکرار تاریخ است و در تمام زمان‌ها اتفاق می‌افتد؛ جریان کربلا است. یعنی نه تنها در کربلا حسین(ع) بود بلکه تمام تاریخ پر است از حسین‌هایی که به ناحق سربریده شدند و بریده می‌شوند که نقطه اوج این جریان صحرای کربلاست.

در تمام زمان‌ها عده‌ای در مسیر الهی هستند و عده‌ای با تزویر و دغل کاری خود را حق نشان می‌دهند و با چهره‌ای عابدانه، زمانی که می‌خواهند سر حسین زمان خود را از تن جدا کنند خطاب به یاران می‌گویند که سریع‌تر کار را تمام کنید تا نماز اول وقت‌مان از دست نرود. این‌ها همان عبد الشیاطینی هستند که فقط امام مرده را قبول دارند تا بتوانند تحریفش کنند؛ مثلا در صحرای کربلا پیغمبر اسلام را قبول داشتند، اما حسین را نه. چون حسین زنده بود و سخن می‌گفت و قابل تحریف نبود.
 
عاشورا و کربلا مدام در حال ارائه معیار و شاخص‌هایی به ما است تا جریان و مسیر حق را گم نکنیم و از مسیر خارج نشویم.
 
تحلیلی یا تحریف؟

دیروز شبکه چهار، شخصی را برای تحلیل عاشورا دعوت کرده بود که خود مواضعی غیر عاشورایی و غیر حسینی دارد. سؤال ما اینجاست که مجید انصاری کیست؟ در کربلا و عاشورای ۸۸ طرفدار کدام طیف بود؟ علم کدام طیف را برافراشته بود؟ در خیابان‌های تهران به نفع کدام جریان رقص شمشیر می‌کرد؟

آقای انصاری با حسین زمانت چه کردی؟ یکی از شاخص‌های اساسی جریان عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است، آقای انصاری موضع شما نسبت به اصل امر به معروف چیست؟ از کدام حسین دم می‌زنید از حسینی که ساخته و پرداختۀ ذهن شماست که با آن درس مذاکره می‌گیرید و یا حسین حقیقی؟

در آخر می‌خواهم نکته‌ای را به هم‌فکران این جریان بگویم تا همیشه در ذهن‎شان بماند. قشر حزب اللهی جمهوری اسلامی ایران بار‌ها و بار‌ها در وقایع مختلف درس پس داده است. بدانید به والله العلی العظیم، به والله العلی العظیم، به والله العلی العظیم؛ قسم می‌خوریم که اگر هزاران هزار بار در راه حسین زمان خود کشته شویم و جنازۀ ما را تکه تکه کنند و بر باد دهند، دست از سید علی عزیز نخواهیم کشید./ی704/ف
 
حجت الاسلام علیرضا سیاحت
ارسال نظرات