۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۶۲۲۷۳
از ۳۰ شهریورماه و به صورت حضوری؛

درس فقه آیت الله حیدری آغاز می‌شود

درس فقه آیت الله حیدری آغاز می‌شود
خوزستان - معاون پژوهش مدرسه علمیه الغدیراهواز گفت: برای دومین سال پیاپی درس فقه آیت الله حیدری به صورت حضوری از ۳۰ شهریورماه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام نیسی، معاون پژوهش مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری کلاس‌های درس فقه آیت الله محسن حیدری خبر داد و گفت: برای دومین سال پیاپی درس فقه به صورت حضوری از روز یکشنبه (۳۰ شهریورماه) برگزار می‌شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الغدیر ادامه داد: درس فقه آیت الله حیدری در ادامه مباحث طهارت و درس اصول از ابتدای مبحث الفاظ و بر مبنای کفایه الاصول آیت الله خراسانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نیسی عنوان داشت: امسال نیز در خدمت طلابی هستیم که از سال پیش ثبت نام کردند، همچنین میزبان افرادی که تمایل به حضور به صورت رسمی در درس خارج برای ثبت در سوابق هستند، خواهیم بود.

وی افزود: با یاری خداوند در حال پیگیری جهت اخذ مجوز درس خارج آیت الله حیدری به صورت رسمی از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم خواهیم بود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الغدیر اهواز در پایان در رابطه با نحوه ثبت سوابق علمی و درسی افراد جدیدالورود بیان داشت: لازم است افرادی که تمایل به حضور رسمی در درس خارج را دارند فرم ثبت نام را که در سایت مدرسه علمیه الغدیر اهواز به نشانی howzehalghadir.com بارگذاری شده دریافت و مدارک مورد نظر جهت ثبت نام تکمیل شود تا مدرسه اهواز بتواند امسال به صورت رسمی در خدمت این عزیزان باشد./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات