۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۶۶۲۲۹۷
با حضور مدیرکل اوقاف قم؛

همایش «رهروان زینبی» در قم برگزار شد

همایش «رهروان زینبی» در قم برگزار شد
همایش «رهروان زینبی» با حضور و سخنرانی حجت الاسلام اسکندری در آستان مقدس امامزاده ابواحمد(ع) و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش «رهروان زینبی» با حضور و سخنرانی حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در آستان مقدس امامزاده ابواحمد(ع) و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

طهارت فکر و عمل لازمه تبعیت از راه امام حسین است

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام اسکندری در این همایش با تأکید بر اینکه افراد جامعه ما باید از لحاظ فکر، اندیشه، ایمان و عمل پاک باشند نسبت به خطرات فضای مجازی هشدار داد و تأکید کرد: امروز دشمن در فضای مجازی شبهات فکری و اندیشه ای ایجاد می کند، از این جهت باید آمادگی داشته باشیم تا بتوانیم در مقابله با این اندیشه های آلوده، اندیشه های پاک و خالص و مطهر را نهادینه سازی کنیم.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم طهارت فکر و عمل را لازمه تبعیت از راه امام حسین(ع) دانست و افزود: امروز دشمن در پی آن است که چشم، گوش، زبان و اندیشه افراد جامعه ما را آلوده کند، از این رو ما باید به حوادث روزگار به دیده عبرت بنگریم و سخنانی که غیر مستند است را بر زبان جاری نکنیم.

وی با بیان اینکه امروز باید نسبت به تحرکات دشمن بصیرت و آگاهی داشته باشیم، ابراز کرد: کسانی می توانند ادعای رهروی حضرت زینب(س) را داشته باشند که در همه زمینه ها از فکر و اندیشه گرفته تا چشم و گوش و زبانشان پاک باشد.

دشمن می خواهد ما را از ولایت و نظام اسلامی دور سازد

حجت الاسلام اسکندری با تأکید بر اینکه امروز ولی فقیه اشاره کننده راه امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) است، گفت: دشمن می خواهد ما را از ولایت و نظام اسلامی دور کرده و با تفرقه افکنی مانع رشد و تعالی انقلاب اسلامی شود، بنابراین باید دانست امروز راه حسین بن علی(ع) در همان مسیری است که ولایت امر اشاره می کند؛ ما باید با بصیرت، آگاهی، وحدت، انسجام و صبر امتحان و آزمایش هایی همچون بیماری منحوس کرونا، محاصره اقتصادی و توطئه های دشمنان را پشت سر گذاشته و از آنها سرافراز بیرون بیاییم.

گفتنی است، حاج رضا ایزدی در همایش «رهروان زینبی» به مداحی پرداخت.

خاطرنشان می شود، در این مراسم به 14 نفر از بانوان حاضر در این همایش به قید قرعه کمک هزینه سفر زیارتی به کربلای معلی اهدا شد./841/پ203/ق

ارسال نظرات