۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۶۶۲۳۰۱
با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی؛

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود
مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه روز شنبه ۱۵ شهریورماه با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم آغاز سال تحصیلی جدیدحوزه های علمیه روز شنبه 15 شهریورماه برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی ضبط شده حضرت آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه  برگزار خواهد شد.

آیین آغاز سال تحصیلی 1399-1400 حوزه های علمیه ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد و شخصیت های برجسته حوزوی در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

مراسم آغاز سال تحصیلی امسال با توجه به همه گیری بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حیاط مدرسه فیضیه و در فضای باز برگزار می شود، همچنین این مراسم به صورت مجازی و از رسانه ملی نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

دروس سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه از روز یکشنبه 16 شهریورماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیگیری می شود./1370/ت304/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
مدرسه تخصصی فقهی امام کاظم (ع) قم مستقر در حوزه علمیه امام کاظم قم در فلکه معلم قم مطابق اطلاعیه رسمی سایت خودش حضور کلیه طلاب را در سال تحصیلی آینده اجباری اعلام کرده است مگر برای طلابی که علائم کرونا داشته باشند یا مدرسه تخصصی فقهی امام محمد باقر (ع) قم به عنوان پرسابقه ترین مدرسه تخصصی فقهی قم نیز در اطلاعیه رسمی سایت خود حضور تمامی طلاب در کلاس های راهنمای این مدرسه را در سال تحصیلی آینده الزامی اعلام کرده است مگر برای طلاب معذور که علائم کرونا داشته باشند، دیگر مدارس تخصصی فقهی نیز در طول تابستان برنامه های خود را اجرا کرده و حضور طلاب را اجباری اعلام کرده بودند مثل موسسه عالی فقه و علوم اسلامی که جنب مدرسه معصومیه قم قرار دارد، تاکید می شود که حضور طلاب در داخل شهر قم اجباری اعلام شده است در حالیکه قم در سراسر تابستان در وضعیت قرمز کرونا قرار داشت. ولی باید طلاب شهرستانی اجباراً به قم آمده و در خوابگاه های خصوصی این مدارس ساکن شوند، علاوه بر اینکه دیگر مدارس فقهی نیز برای سال تحصیلی آینده همین روش را قصد دارند ادامه دهند آیا اجباری اعلام کردن حضور کلیه طلاب در طول تابستان امسال و سال تحصیلی که 15 شهریور 1399 در داخل خوابگاه های خصوصی این مدارس از نظر مدیریت حوزه اشکالی ندارد؟
1
0