۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۶۶۲۴۵۹
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه:

تمامی ظرفیت‌ها را باید برای حمایت از نخبگان حوزه به‌کار گرفت

تمامی ظرفیت‌ها را باید برای حمایت از نخبگان حوزه به‌کار گرفت
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با مدیر کل جامعه نخبگانی مرکز خدمات و رییس دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت بر اهمیت فعالیت‌های این دو مجموعه تأکید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجج اسلام حسین فولادی، مدیر کل جامعه نخبگانی مرکز خدمات و حسن بهاری، رئیس دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با آیت الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در ساختمان جامعه مدرسین دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله حسینی بوشهری ضمن ابراز خرسندی از حضور هم‌زمان مدیران دو مجموعه تأکید کرد: آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های شناسایی در مرکز امور نخبگان اصلاح و استعدادهای برتر در عرصه‌های مختلف علوم انسانی شناسایی و معرفی گردند.

وی با قدردانی از فعالیت‌های خوب این دو مرکز، ضمن یادآوری ضرورت پرهیز از موازی کاری در انجام فعالیت‌ها افزود: دفتر مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه قم در راستای شناسایی، شبکه‌سازی و تقویت بنیه علمی و دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات در زمینه حمایت‌های زیستی، معیشتی و حمایت از طرح‌های علمی، تمام ظرفیت‌های حاکمیتی، مردمی و حوزوی را فعال نماید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه درباره اهمیت فعالیت مراکز نخبگانی مرکز خدمات و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بیان کرد: اهداف و مأموریت‌های حوزه‌های علمیه در راستای پرورش جامعه نخبگانی و پاسخگویی به مسائل کلان نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه در خروجی فعالیت‌های این دو مجموعه خلاصه شده است.

در ابتدای جلسه، گزارشی از روند شکل گیری، حمایت و طرح‌های آتی دفتر جامعه نخبگانی از سوی حجت الاسلام والمسلمین فولادی و همچنین گزارشی از روند شناسایی و بکارگیری ظرفیت‌های علمی جامعه نخبگانی از سوی حجت الاسلام و المسلمین بهاری ارائه شد./998/د102/ف

ارسال نظرات