۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۶۲۴۸۶
واکنش آیت الله نمازی به اقدام بی‌شرمانه نشریه شارلی ابدو؛

تلاشی بیهوده برای به حاشیه بردن رسوایی امارات

تلاشی بیهوده برای به حاشیه بردن رسوایی امارات
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: منتشر کنندگان کاریکاتور موهن به پیامبر(ص) به دنبال آن هستند که قضیه ارتباط صهیونیست‌ها با اماراتی‌ها تحت الشعاع قرار بگیرد.

آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی اقدام نشریه «شارلی ابدو» مبنی بر انتشار کاریکاتور موهن به پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: با توجه به رسوایی که برای امارات و برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به خاطر برقراری ارتباط دیپلماتیک با صهیونیست ها به وجود آمده است، ضربه سختی به جبهه افراطی در آمریکا، اسرائیل و کشورهای عربی جهان اسلام وارد شده است.

وی به هدف از انتشار کاریکاتور موهن به پیامبر اکرم(ص) پرداخت و گفت: منتشر کنندگان کاریکاتور مذکور در این فکر بودند تا برای این که عملیات سیاسی به وجود بیاورند و قضیه ارتباط صهیونیست ها با اماراتی ها تحت الشعاع قرار بگیرد، دست به انتشار این کاریکاتور زدند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انتشار این کاریکاتور در پی جلوگیری از تحریک افکار عمومی صورت گرفته است، تصریح کرد: این گروه به دنبال آن هستند که افکار عمومی جهان اسلام به خاطر ارتباط برقرار شده میان صهیونیست ها و امارات، علیه کشورهای عربی تحریک نشود.

وی افزود: در این میان، روشنفکران، دانشمندان، اساتید دانشگاه و حوزه و علما باید این مسأله را برای مردم بیان کنند که این کاریکاتور منتشر شده توطئه است و به دنبال پنهان کردن ارتباط مذکور هستند، اما شدنی نیست و با انتشار این اقدامات موهن نمی توانند افکار عمومی را منحرف کنند.

آیت الله نمازی ضمن بیان روایتی اظهار داشت: امام صادق(ع) می فرمایند تدبیر الهی این است که به وسیله دشمن، جبهه حق را جهانی می کند؛ این کاریکاتور به ضرر و زیان دشمنان اسلام، و به نفع جهان اسلام خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با انتشار این کاریکاتور موهن، افرادی که با پوشش در پشت صحنه هستند، واقعیت‌شان افشا خواهد شد./822/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
برای غلبه بر دشمنان لازم است ساز و کارهای مناسبی همچون بودجه کافی، برنامه‌ریزی مناسب و اخلاص در کار ایجاد شود تا بتوانیم به مدد خداوند متعال دراین عرصه نیز موفق شویم.
0
0