۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۶۲۵۴۰

حکم مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور تمدید شد

حکم مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور تمدید شد
حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور با حکم شورای سیاست‌گذاری حوزه‌‌های علمیه خواهران برای مدت دو سال دیگر در سمت مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران باقی ماند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور با اتمام ماموریت دوساله در سمت مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور مجدا با حکم شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران انتخاب شد و بر همین اساس حکم وی تا سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

در بخشی از این حکم که به امضای آيت‌الله مرتضی مقتدایی رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران رسیده، آمده است:

به استناد بند ۱۱ ماده ۶ اساسنامه شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران و براساس تصمیم شماره ۲۶۴ شورا که به تایید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) رسیده است، جنابعالی را که از مدیران با تجربه و صاحب نظر در امور حوزه‌های علمیه خواهران می‌باشید، به مدت دوسال به عنوان مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با عنایت و توجه کامل به فرصت و نعمت مجدد خدمتگزاری به حوزه‌های علمیه خواهران، ارتقا، توسعه و پیشرفت در همه ابعاد کارکرد‌ی حوزه‌های علمیه خواهران به ویژه نظام تعلیم و تربیت را وجهه همت خود قرارداده و با مدیریتی دانش‌مدار، ارزش آفرین و تحول‌گرا، با نصب العین قراردادن مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) و شورای سیاست‌گذاری، توجه ویژه به اقتضائات جامعه بانوان، انتظارات جامعه مخاطب و تحولات پیرامونی، همه توان خود را در جهت نقش آفرینی مفید، موثر، الگو و کارآمد حوزه‌های علمیه خواهران، در سطح ملی و فراملی به کار ببندید.

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ جایگزین حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در مدیریت حوزه‌‌های علمیه خواهران شد./1370/د102/ف

ارسال نظرات