۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۶۲۸۱۱
حسینی خبر داد؛

فراخوان ارائه نظرات موافق و مخالف طرح بانکداری اسلامی به مجلس

فراخوان ارائه نظرات موافق و مخالف طرح بانکداری اسلامی به مجلس
رییس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه نظرات موافقان و مخالفان طرح بانکداری اسلامی برای غنای بیشتر مصوبه شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سیدشمس‌الدین حسینی رییس کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اصل 44 قانون اساسی، درباره آخرین وضعیت بررسی نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون اقتصاد مجالس پیشین بحث شده بود و حتی کلیات آن هم در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده بود اما باید برای ادامه کار رای لازم را از نمایندگان مجلس یازدهم دریافت کند.

وی در توضیح بیشتر افزود: با آغاز فعالیت مجلس یازدهم نمایندگان مجلس مجددا با جمع‌آوری امضا خواستار پیگیری این موضوع شده و هیأت رییسه آن را اعلام وصول کرده و به کمیسیون اقتصادی ارجاع داد. 

رییس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: هم اکنون کلیات این طرح در کمیسیون اقتصاد با همکاری دیگر کمیسیون‌ها تصویب شده و در حال بررسی جزئیات آن هستیم ضمن اینکه ادامه کار هم باید در صحن علنی انجام شود.

حسینی خاطرنشان کرد: امیدوارم که موافقان و منتقدان این طرح با کمک به غنای این طرح بتوانیم مشکلات را کم کنیم. ولی بعد از آنکه نظرات اصلاحی کمیسیون‌های تخصصی مطرح شد و در صحن علنی به بحث گذاشته شد در این باره می‌توان اظهار نظر کرد./990/د102/ق

منبع: فارس
ارسال نظرات