۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۶۳۱۶۸

تمدید مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره ملی روایت جهاد قم

تمدید مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره ملی روایت جهاد قم
مهلت ارسال آثار برای نخستین جشنواره ملی روایت جهاد استان قم با محوریت کرونا تمدید شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مهلت ارسال آثار برای نخستین جشنواره ملی روایت جهاد استان قم با محوریت کرونا در بخش‌های؛ فیلم، مستند، موسیقی، انیمیشن، دلنوشته، عکاسی، داستان، شعر، خاطرات و پژوهش تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

 حجت‌الاسلام جلالی فراهانی مسؤول اتاق عملیات کرونا قرارگاه خاتم قم و دبیر کارگروه سلامت معنوی قرارگاه کریمه اهل‌بیت(ع) در رابطه با این جشنواره نوشت:

جشنواره ملی روایت جهاد استان قم نخستین رویداد «باشگاه فرهنگی هنری رسانه‌ای روایت جهاد» بوده که بناست هدف ارزشمند «شناسایی، تربیت و ساماندهی نیروهای متخصص انقلابی در عرصه فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی در سایه هم‌افزایی و همکاری بیش از ۱۴ سازمان فرهنگی استان قم» - تا این لحظه - را دنبال کند.

وی در ادامه به استقبال مردم در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: نظر به استقبال عزیزان در سراسر کشور، با تصمیم دبیرخانه مرکزی این جشنواره تا اطلاع ثانوی تمدید شد تا در فرصت مغتنم پیش آمده مجال کافی جهت تحقق همه اهداف مورد نظر از برگزاری جشنواره وجود داشته باشد.

با سطح بندی آثار و شرکت کنندگان به مرور کلاس‌های آموزشیِ عمومی و تخصصی با گواهی معتبر و سایر حمایت‌ها از شرکت کنندگان توسط دبیرخانه جشنواره برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام جلالی در انتهای بحث خود نوشت: به امید خدا در گام دوم ایده پردازی، الگویابی، الگوسازی، حمایت از ایده‌ها، الگوهای برتر در قالب «آکادمی الگوها و ایده‌های جهادی» توسط همین دبیرخانه با برگزاری رویدادهای مختلف پیگیری خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان و فعالان جهادگر جهت شرکت در نخستین جشنواره ملی روایت جهاد استان قم با محوریت کرونا  به شماره ۰۹۹۰۳۵۰۳۴۶۰ در پیام‌رسان‌های ایتا، بله و سروش آثار خود را ارسال کنند./پ203/ق

 

ارسال نظرات