۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۶۳۳۴۲
ویژه خانواده طلاب؛

ثبت نام کارگاه های هنری و رسانه ای تمدید شد

ثبت نام کارگاه های هنری و رسانه ای تمدید شد
خراسان رضوی - ثبت نام دوره های هنری رسانه ای ویژه خانواده طلاب در محورهای گویندگی و اجرای صحنه، فیلمنامه نویسی، کارگردانی مستند و موشن گرافیک تا دهم مهر تمدید شد.

حجت الاسلام سید مجید طاهری، مدیر بنیاد هنری، رسانه ای سما مدیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از تمدید دوره های هنری و رسانه ای این مجموعه خبر داد.

حجت الاسلام طاهری گفت: کانون هنری، رسانه ای سما مدیا با همکاری اداره معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی، مجموعه ای از کارگاه های هنری و رسانه ای را به صورت آنلاین(غیر حضوری) برگزار می کند.

وی ادامه داد: این کارگاه ها ویژه خانواده طلاب است و با تخفیفات ویژه ارائه می شود که عبارتند از گویندگی و اجرای صحنه، فیلمنامه نویسی، کارگردانی مستند و موشن گرافیک که ثبت نام آنها از یکم مردادماه 99 آغاز شده است.

مدیر سما مدیا گفت: پیش از این قرار بود 5 شهریور پایان مهلت ثبت نام دوره ها باشد اما به دلیل درخواست ها این زمان تا دهم مهرماه 99 تمدید شد.

وی افزود: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند از طریق آیدی @samamediakh  در پیام رسان ایتا، بله و سروش و یا لینک survey.porsline.ir/s/qriD269 اقدام کنند.

حجت الاسلام طاهری در پایان با بیان اینکه این دوره شامل پرداخت سرانه مهارتی مرکز خدمات حوزه می شود، نسبت به زمان برگزاری دوره ها، گفت: زمان دقیق برگزاری دوره ها پس از پایان ثبت نام متعاقبا اطلاع رسانی می شود./933/ت210/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
هرچی طلبه ها در این دورها اموزش ببینند کمه
الان دیگه میدان فقط منبر و مسجد نیست
عرصه مجازی را دریابید
0
0