۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۶۳۶۴۳
با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه؛

آیین افتتاح مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه برگزار شد

آیین افتتاح مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه برگزار شد
مراسم افتتاح مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم افتتاح مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه پیش از ظهر امروز در تالار بیداری اسلامی جامعة الزهرا (س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعة الزهرا (س) و اساتید خواهر و برادر این مجموعه حوزوی برگزار شد، خانم طاهره حیدری مجد به عنوان رئیس بسیج اساتید حوزه علمیه خواهران حکم خود را دریافت کرد.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی طی سخنانی دفاع مقدس را ضامن ماندگاری انقلاب دانست و افزود: اگر دفاع مقدس نبود خیلی از خطرها از مسیر انقلاب برداشته نمی شد و جریان های لیبرالی افشا نمی شدند در نتیجه انقلاب دچار استحاله تدریجی می شد؛ بنابراین دفاع مقدس به مثابه یک دانشگاه برای تربیت نیروهای انقلابی و زمینه سازی برای صدور انقلاب عمل کرد.

وی دفاع مقدس را پایان ناپذیر دانست و اظهار داشت: تا انقلاب زنده است و مردم بر عقاید دینی و ارزش های معنوی پافشاری می کنند جنگ هم هست و سنت الهی است که جبهه حق و باطل همیشه با هم درگیر باشند و شاید این جنگ زمینه ای باشد تا افراد محک بخورند تا فهمیده شود که دینداری لقلقه زبان آن هاست یا اینکه واقعا به آن معتقدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فرهنگ دفاع مقدس تعطیل بردار نیست و ما به این فرهنگ نیاز داریم و اگر دشمن با جنگ سخت و نظامی به میدان بیاید با جهاد اصغر به پیکار او می رویم و اگر با جنگ نرم و جنگ فکری پا در عرصه کارزار بگذارد چاره کار جهاد کبیر است و در هر دو نیازمند فرهنگ عظیم دفاع مقدس هستیم./1399/پ202/ب1

ارسال نظرات