۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۶۳۶۷۸
عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی هشدار داد؛

دست‌های مرموز در آموزش و پرورش

دست‌های مرموز در آموزش و پرورش
حجت‌الاسلام رهنمایی با اشاره به آسیب‌ها و تبعات اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس، نسبت به پیگیری مخفیانه این سند در برخی نقاط کشور هشدار داد.

حجت‌الاسلام سید احمد رهنمایی، عضو هیأت علمی مؤسسۀ آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با اشاره به دست‌های مرموز در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اکنون خیال ما را راحت کردند که بچه‌های خود را به ما بسپارید و ما هم فارغ از نیت‌های مرموز بعضی دولتمردان، فرزند خود را به دامان دولت فرستادیم.

وی با اشاره به سند 2030 گفت: خبرها حاکی از این است که در بعضی نقاط، سند جنجال برانگیز 2030 پیاده می‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی اخیر خود به این نکته اشاره فرمودند.

حجت‌الاسلام رهنمایی ضمن تبیین سیر تطور فروپاشی کشورهای مقید و دینی تصریح کرد: در برخی مهدکودک‌ها سند 2030 درحال پیاده سازی است؛ دختر و پسرهایی که در مهدها به جای سرود جمهوری اسلامی، سرود ملی دیگر کشورها و انواع رقص‌ها را یاد می‌گیرند، بعد از سال‌ها می‌بینیم این دختر و پسر در زیرزمین‌هایی به صورت مختلط به رقص مشغولند و کم کم این فعالیت‌های زیرزمینی به روی زمین و سطح شهر کشیده می‌شود.

وی با اشاره به دست‌های مرموز در تغییرات کتب درسی ابراز کرد: این‌ها که مستقیما نمی‌گویند ما می‌خواهیم سند 2030 را اجرا کنیم؛ ابتدا می‌گویند تصویر دختران را بردارید و این منجر می‌شود صدا فمینیست‌ها بلند شود، سپس در سال‌ بعد می‌گویند خب دختران را بیاورید ولی کمی به روزتر باشد و رفته رفته همان تک لباسی هم که بر تن تصویر بود، کوتاه می‌شود؛ این می‌شود اجرای سند 2030 به صورت حساب شده و مرموز.

استاد حوزه علمیه قم یکی از اصلی‌ترین مشکلات آموزشی امروز را منفعل شدن خانواده‌ها در امر تربیت برشمرد و افزود: سیستم این را به خانواده‌ها القاء می‌کند که شما امر تربیت فرزندان خود را به ما بسپارید و خانواده‌ها هم خام شدند، سپس این وضعیت نابه هنجار رخ داد؛ این شد که آن فرهنگ اصیل و اسلامی انتقال پیدا نکرد.

وی به جریان حذف قرآن از کتب درسی اشاره کرد و ابراز داشت: قرآنی را در قفسه می‌گذارند و پس از یک سال آن را برمی‌دارند با این دلیل که به قرآن بی‌احترامی می‌شد؛ خب چرا قرآن را بالاتر نمی‌کشی؟ حتما باید آن را حذف کنی؟ سپس در مراسم صبحگاه آهنگ می‌گذارند و به بچه‌ها می‌گویند برای اینکه نشاط و آرامش پیدا کنید، باید سرو دست‌های خود را هم تکان دهید؛ اینها همه مفاد سند 2030 است.

حجت الاسلام رهنمایی نقش معلمان آلوده را در اجرای این سند کلیدی دانست و گفت: وقتی معلمی القاء می‌کند من دوست جنس مخالف دارم و این عیب نیست، باعث می‌شود شاگردانش هم به این سمت گرایش پیدا کنند یا هنگامی که معلم به دانش‌آموزان می‌گوید والدین شما هم زمانی که هم‌سن شما بودند عشق و حال خودشان را کرده‌اند و شما نباید پاسوز آنها شوید، باعث می‌شود در آینده کیان خانواده نابود شود.

وی تأکید کرد: عده‌ای هم نشسته‌اند و منتظرند تا این دولت تمام شود بلکه دولت بعدی، دولتی مطلوب باشد؛ این غلط است، ما باید برای تربیت برنامه داشته باشیم، ما باید وارد در ارگان‌های تربیتی شویم و در فضای مسجد، به تربیت نیرو مشغول شویم.

عضو هیأت علمی مؤسسۀ امام خمینی(ره) استدلال فرح را مغالطه خواند و اظهار داشت: فرح می‌گفت جوانانی که ما برای شما تربیت کردیم انقلاب کردند؛ این یک مغلطۀ بزرگ بود و جوانانی که تحت تربیت آنان بودند از کاباره‌ها، کازینوها و قمارخانه‌ها سر در می‌آوردند ولی این جوانانی که انقلاب کردند در مساجد و حسینیه‌ها تربیت شده بودند.

وی به سخن امام مبنی بر اینکه سربازان من در گهواره‌ها هستند اشاره کرد و گفت: این را ما به چشم خود دیدیم که خیل کثیری از شهیدان انقلاب از قشر نوجوانان بودند؛ در زمان طاغوت خانواده‌ها به هیچ وجه نظام آموزشی را قبول نداشتند و همین قضیه موجب شد که خودشان بر امر تربیت فرزندانشان همت بگمارند و آن‌ها را تربیت کنند؛ سپس این افراد تربیت شده در راه امام ایستادند./ت302/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
خیلی عالی
دمتون گرم، واقعا خیلی خیلی عالی است
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
نقش بچه حزب اللهی ها باید پررنگ تر از قبل شود؛ مساجد را دریابید که مساجد سنگر است
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵
خدا اجرتون بده
اقای رهنمایی خیلی خوب بودند
خیلی استفاده کردیم
2
0