۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۶۳۹۲۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

دفاع مقدس در آذربایجان غربی چهل سال است که ادامه دارد

دفاع مقدس در آذربایجان غربی چهل سال است که ادامه دارد
آذربایجان غربی- امام جمعه ارومیه گفت: دفاع مقدس در آذربایجان غربی محدود به هشت سال نمی شود و چهل سال است استمرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در آیین تجلیل و تکریم  از پیشکسوتان دفاع مقدس آذربایجان غربی که صبح امروز در حسینیه اعظم عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: افتخار و عزت امروز ایران اسلامی مدیون حضور مردم در دوران دفاع مقدس و ایستادگی در برابر دشمن و لطف الهی است.

وی با اشاره  به اهمیت گرامیداشت یاد شهدا و دفاع مقدس در بیانات رهبری ، گفت: بر همه ما وظیفه است که یاد شهدا را گرامی بداریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، دفاع مقدس در استان را نه محدود به ۸ ساله بلکه به مدت ۴۰ سال توصیف کرد و ابراز داشت: در باغ شهادت همچنان در این استان گشوده است و این افتخاری برای رزمندگان اسلام در دوران مختلف بوده که برای دفاع از مرزهای اسلام و ایستادگی در برابر دشمنان جان خود را تقدیم کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان اظهارات خود تاکید کرد: دشمنان نظام اسلام امروز در همه عرصه‌ها ذلیل و خوار شده‌اند به گونه‌ای که شیطان بزرگ امروز به عنوان خارترین قدرت و حکومت در دنیا محسوب می‌شود و این از برکات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است./1500//210/خ

 

ارسال نظرات