۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۶۳۹۲۶
در گفت‌وگو با رسا تشریح شد؛

برنامه‌های تیپ امام صادق در هفته دفاع مقدس

برنامه‌های تیپ امام صادق در هفته دفاع مقدس
حجت الاسلام رفیعی به تشریح فعالیت‌های تیپ ۸۳ رزمی تبلیغی امام صادق (ع) در هفته دفاع مقدس پرداخت.

حجت الاسلام محمد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های تیپ امام صادق(ع) در این هفته پرداخت.

مسؤول فرهنگی، تبلیغات و روابط عمومی تیپ 83 رزمی تبلیغی امام صادق(ع) ادامه داد: طلاب و روحانیان گردان های امام علی(ع) و امام حسین(ع) در رژه امروز موتورسواران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور تیپ امام صادق(ع) در باغ موزه دفاع مقدس قم اظهار کرد: با تشکیل غرفه ای در باغ موزه دفاع مقدس از سوی تیپ امام صادق(ع) فعالیت های روحانیت پیش از انقلاب، دوران دفاع مقدس همچنین فعالیت های اجتماعی روحانیت و تیپ امام صادق(ع) از جمله حوادث سیل، زلزله و موارد دیگر معرفی می شوند.

حجت الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: پشتیبانی از ایجاد یادمان های دفاع مقدس و برگزاری جلسات فرهنگی از سوی پایگاه های بسیج مدارس، از فعالیت های تیپ امام صادق(ع) در هفته دفاع مقدس به شمار می رود.

وی برگزاری مسابقه پیامکی با همکاری صداوسیمای قم را از دیگر فعالیت های تیپ امام صادق(ع) در هفته دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: در هفته دفاع مقدس هر روز یک فایل صوتی از رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد و نقش روحانیت منتشر و از میان سخنان ایشان سؤالی مطرح می شود و به پنج نفر از کسانی که به آنها پاسخ صحیح دهند جایزه ای اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در ایام دفاع مقدس برنامه دلیرستان هر شب از صداوسیمای قم پخش می شود که یک برنامه آن اختصاص به نقش روحانیت در دفاع مقدس خواهد داشت و چند تن از روحانیان نقش آفرین در دفاع مقدس به خاطره گویی خواهند پرداخت./1324/ت302/ق

ارسال نظرات