۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۶۴۰۶۶
امام جمعه کرمانشاه:

روحانیت و معنویت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بود

روحانیت و معنویت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بود
کرمانشاه ـ امام جمعه کرمانشاه گفت: روحانیت و معنویتی که در بین رزمندگان ما وجود داشت در تمام دنیا بی نظیر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید، اظهار داشت: باید گفت که هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و سلحشوری ملت ایران است و این ایام این انقلاب را به همه جهانیان ثابت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: روحانیت و معنویتی که در بین رزمندگان وجود داشت در تمام دنیا بی نظیر بود زیرا رزمندگان ما اهل دعا و نیایش بودند که همین خصیصه نیرو و توکل آنها را چند برابر می کرد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: امام خمینی(ره) درباره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می فرمایند: «رزمندگان ما یک شبه ره صدساله را رفتند و حماسه ای آفریدند که در تاریخ کم نظیر و برای همیشه در تاریخ ثبت شده است».

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در اینجا جای دارد از مدیریت و نقش کلیدی امام راحل در جنگ تحمیلی یادی داشته باشیم، ایشان با سخنان خود روحیه رزمندگان اسلام را چند برابر می ساختند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام راحل (ره) قدرت شرق و غرب را به چیزی حساب نمی کرد، وی هرگز مقابل ابرقدرت ها سرخم نکرد و نتیجه اش را امروز در اقتدار جمهوری اسلامی و پیشرفت های خیره کننده کشورمان به عینه می بینیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امنیت کنونی کشور مرهون رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، بیان داشت: دشمنان تلاش زیادی برای برهم زدن امنیت جامعه می کنند اما به فضل الهی و با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در دستیابی به اهدافشان بازمانده و شکست پشت شکست نصیبشان می شود./1400//210/خ

ارسال نظرات