۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۶۴۱۶۲
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

آیت الله ممدوحی همواره در خدمت انقلاب بود

آیت الله ممدوحی همواره در خدمت انقلاب بود
نماینده خبرگان با اشاره به اینکه آیت الله ممدوحی در مسیر حمایت همه جانبه از ولایت فقیه و نظام حرکت می کرد، گفت: ایشان از چهره های انقلابی روحانیت بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مرحوم آیت الله ممدوحی را یک روحانی عالم و دلسوز توصیف کرد و گفت: ایشان از جمله شخصیت های روحانی و حوزوی بودند که همواره در مسیر اندیشه های انقلابی امام راحل بوده و در خدمت انقلاب قرار داشتند.

وی به فعالیت های مرحوم آیت الله ممدوحی در مجلس خبرگان و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره و اظهار کرد: ایشان از اعضایی بودند که برای حضور فعال در جلسات جامعه مدرسین اهتمام ویژه ای داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی تأکید کرد: مرحوم آیت الله ممدوحی علی‌رغم دست و پنجه نرم کردن با بیماری که در چند سال گذشته برایشان عارض شده بود و با توجه به اینکه در شرایط جسمانی مساعدی قرار نداشت، اهتمام ویژه ای برای تشکیل جلسات و حضور فعال در آنها داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به روحیه شاگرد پروری مرحوم آیت الله ممدوحی عنوان کرد: ایشان همواره در مسیر انقلاب و نظام اسلامی و حمایت همه جانبه از ولایت فقیه و نظام اسلامی حرکت می کردند و امروز همه شاگردان ایشان باید این مسیر را ادامه دهند.

وی ضمن ابراز تأثر و تأسف از فقدان مرحوم آیت الله ممدوحی و با بیان اینکه ایشان از شاگردان امام راحل و علامه طباطبایی(ره) بودند، یادآور شد: ایشان در حوزه اشتهار به مسائل معقول داشتند تا مباحث منقول؛ این عالم فقیه از اساتید فلسفه و از اساتید نام آشنای حوزه و از چهره های انقلابی روحانیت بودند./841/ت302/ق

ارسال نظرات