۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۶۴۳۳۶
طی حکمی از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت؛

رئیس جدید مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت منصوب شد

رئیس جدید مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت منصوب شد
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت طی حکمی، روح‌الله محمد علی‌نژاد عمران را به سمت ریاست مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سیما سادات لاری در این حکم یادآور شده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت رییس مرکز قرآن و عترت (ع) معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید.

شایسته است با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان جامعه قرآنی کشور نسبت به انجام مأموریت‌های زیر اهتمام ورزید:

توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در میان دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

گسترش فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی در راستای تحقق فرهنگ قرآنی

ساماندهی مطالعات کاربردی با هدف پشتیبانی محتوایی از برنامه‌های قرآنی

ایجاد بستر لازم، خلاقیت و نوآوری جهت مشارکت فعال و حداکثری دانشجویان در برنامه‌های قرآن و عترت(ع)

حمایت مالی و معنوی از کانون‌های قرآن و عترت(ع) دانشجویان

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ و معارف قرآن و عترت(ع) در میان دانشگاهیان عزیز موفق باشید.»

رئیس جدید مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت دارای سوابق علمی و اجرایی چون عضویت در هیات علمی گروه قرآن و حدیث دانشگاه علامه طباطبایی در حال حاضر، رئیس سابق اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئول سابق دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با صدور پیام جداگانه‌ای از زحمات پنج سال گذشته محمد مهدی بحرالعلوم رئیس پیشین مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت قدردانی کرد.

ارسال نظرات