۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۶۴۴۷۱
امام جمعه موقت کرمانشاه:

حمایت از ولایت فقیه تنها راه مقابله با توطئه دشمنان داخلی و خارجی است

حمایت از ولایت فقیه تنها راه مقابله با توطئه دشمنان داخلی و خارجی است
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: تنش ها در خاورمیانه توسط مثلث غربی ـ عبری ـ عربی، تنها بهانه برای تحت فشار قرار دادن ایران و جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی صبح امروز در دیدار با جمعی از آزادگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس کرمانشاه که با رعایت کامل پروتکل های اجتماعی و بهداشتی برگزار گردید، عنوان کرد: جنگی که در همان اوایل شکل گیری انقلاب اسلامی صورت گرفت اولین نشانه های ترس ابرقدرتهای جهانی از شکل گیری جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه مستکبرین هرگز تاب تحمل انقلاب اسلامی را نداشته و ندارند، عنوان کرد: اکنون بیشتر نقاط جهان به نوعی درگیر مشکلات، نزاع ها و درگیری هاست و ریشه و آمر و بانی این وضعیت همین کشورهای حامی دموکراسی و صلح هستند!!

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در سالهای اخیر خاورمیانه دستخوش نزاع و درگیری های بسیاری بوده است، افزود: شک نباید کرد که این همه درگیری، ایجاد و تسلیح گروه های مسلح در خاورمیانه توسط مثلث منحوس غربی ـ عبری ـ عربی، تنها بهانه برای تحت فشار قرار دادن ایران و جبهه مقاومت است.

وی تصریح کرد: با این وجود تلاش های بی شمار دشمنان در این سالها تاکنون راه بجایی نبرده است ولی باید بدانید که دشمن از دسیسه های دیگری برای رسیدن به خواسته های نامشروع و غیرانسانی خود استفاده خواهد کرد، لذا باید همه ما هوشیار و با بصیرت باشیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه حمایت از ولایت فقیه تنها راه مقابله با دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی است، افزود: به عینه می بینیم که دشمن به صورت بسیار فعالانه ای با استفاده از امکانات رسانه ای و تبلیغاتی خود به دنبال ایجاد یک جو بی اعتمادی در کشور بوده و هدف اصلی آن جدایی مردم از بدنه نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی ادامه داد: تشدید فشارهای اقتصادی، رسانه ای و... تلاشی بیهوده برای ایجاد نافرمانی مدنی در کشور است کاری که در سال 78، 88، 98 دشمنان آن مدیریت کردند ولی نتیجه ای از آن ندیدند.

این استاد حوزوی با اشاره به لزوم تقویت بصیرت دینی و سیاسی در بین نسل جوان و نوجوان جامعه عنوان کرد: اکنون دشمن برنامه ریزی های بسیاری روی نسل های جوان و نوجوان نموده است، زیرا به خوبی می داند که تحریف باورهای این نسل ها می تواند آینده کشور را در خطر اندازد، لذا همه در برابر این توطئه پلید باید هوشیارانه عمل کنیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه یکی دیگر از توطئه های فرهنگی دشمنان را ایجاد جوسازی علیه حوزه های علمیه عنوان کرد و گفت: متاسفانه کم کاری های رسانه ای در کشور و از سویی دیگر معرفی نکردن ماهیت واقعی حوزه های علمیه توسط رسانه های داخلی باعث شده است که دشمن از این خلا به سود خود بهره برداری کند و به نوعی با ایجاد یک جو روانی چهره بسیار متفاوت از روحانیت را در مقابل مردم قرار دهد، لذا از همه روحانیون و مبلغین می خواهیم که فعالیت های فرهنگی و دینی خود را در جامعه افزایش دهند تا این جوسازی های دشمنان علیه روحانیت و دین خنثی شود.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی بیان کرد: بی گمان زمانی که بین روحانیت و جامعه به معنای واقعی فاصله بیفتد آن زمان باید خود را ملامت کنیم که در برابر دسیسه های دشمنان علیه دین و انقلاب کوتاهی کرده ایم.

وی در پایان سخنان خود گفت: شما عزیزان که به نوعی سرمایه های معنوی و فرهنگی این نظام و انقلاب هستید باید زوایای پنهان و پیدای دشمنان را برای نسل های جوان و نوجوان تشریح و تبیین کنید و امروز نیز به عنوان سربازان جبهه فرهنگی و عقیدتی نقش آفرینی کنید./1400//210/خ

ارسال نظرات