۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۶۴۵۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشارکت مردمی در زمینه محرومیت زدایی تقویت شود

مشارکت مردمی در زمینه محرومیت زدایی تقویت شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تعامل مدیران و مسؤولان برای محرومیت زدایی در استان تأکید کرد و گفت: در کنار این همدلی و وحدت مشارکت های مردمی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در آیین افتتاح چهار طرح محرومیت زدایی در منطقه تخت چان گفت: وحدت بین مدیران و توکل برخدا به محرومیت زدایی ختم می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: به همت بنیاد برکت، خانواده شهید عطاران، صنفی از اصناف تهران و اجرا و پیگیری قرارگاه پیشرفت سپاه پاسداران استان لرستان و همکاری برخی از سازمان ها و ادارات دولتی در جهت عمران منطقه محروم تخت چان تلاش می کنند.

وی بر ضرورت تقویت مشارکت مردمی در زمینه محرومیت زدایی تأکید کرد و عنوان داشت: عملکردی که در این منطقه مشاهده شد نشان از توان و قوت نظام اسلامی در همه زمینه ها از جمله محرومیت زدایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در این وضعیت فرزندان شما آینده ساز جامعه و در این مدارس و مقاطع بالاتر تحصیل می کنند.

وی گفت: هر قدمی در اینجا برداشته شده خدا هزار برابر برکت خواهد داد و این مسیر۶۳۰۰ شهید لرستان است که مدیران، خیرین ومردم باید همت کنند./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات