۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۶۴۵۴۱

هادی حجازی‌فر در نقش شهید مهدی باکری

هادی حجازی‌فر در نقش شهید مهدی باکری
تولید سریال «شهیدان باکری» آغاز شده و از گریم هادی حجازی‌فر در نقش شهید مهدی باکری در این سریال رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، تولید سریال «شهیدان باکری» در سیمافیلم آغاز شده و از گریم هادی حجازی‌فر در نقش شهید مهدی باکری در این سریال رونمایی شد.

همزمان با رونمایی از گریم «هادی حجازی‌فر» در نقش شهید مهدی باکری و همچنین با شروع چهلمین سالگرد دفاع مقدس، آغاز رسمی پروژه شهیدان باکری و لشکر همیشه پیروز ۳۱ عاشورا اعلام شد.

این مجموعۀ تلویزیونی به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در هفت قسمت تهیه و تولید می‌شود که محصول سیمافیلم است.

مرحله پژوهش و نگارش این مجموعه به تازگی تمام شده و گروه وارد مرحله تولید شده است.

لازم به ذکر است که هادی حجازی‌فر بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر ایران است. او با بازی در فیلم «ایستاده در غبار» نشان داد که توانایی‌های زیادی دارد و بازی‌اش در این فیلم او را به شهرت رساند. حجازی‌فر از سال 1370 وقتی 15 ساله بود در شهر خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی شروع کرد و با نمایش فریاد تا نهایت در جشنواره کشور انتخاب شد.

از جمله آثاری که در کارنامۀ هنری او ثبت شده؛ فیلم‌های سینمایی «دوگانه ماجرای نیمروز»، «لاتاری»، «منطقه پرواز ممنوع»، «آتابای»، «دوزیست»، «ژن خوک» و... و مجموعه‌های «زیرخاکی»، «دوپینگ»، «ممنوعه» و... است./ت304/ق

ارسال نظرات