۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۶۶۴۹۶۶
وقتی مرجع علم گم می‌شود؛

سلبریتی؛ احمق متناقض‌نما!

سلبریتی؛ احمق متناقض‌نما!
امیرمحمد زند گفت: تخم مرغ دانه ای دو هزار تومان و دلار تا این لحظه سی هزار تومانی و شرمندگی مردان بسیاری پیش زن و بچه هایشان بهترین اکران عصبانیت امثال شما نبود.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، شب گذشته امیرمحمد زند شب با انتشار لحظاتی از مصاحبه دو سه سال قبل کوثری با فریدون جیرانی نوشت:

خانم کوثری سلام

خیلی ممنون که صادقانه و مشخصا دلیل آن همه فریاد با دستبند‌های رنگین و آن همه تلاش و سینه چاکی را گفتید، اما بهتر نبود برای اکران فیلمتون راه دیگری میرفتید؟ و از آن چیزی (سیاست) که سر رشته ندارید و مردمی که بعضا چشم بر دهان هنرمند‌ها دوخته اند پلی بی پایه برای آرزوهاتون نمی‌ساختید؟

آیا بهتر نبود اساسا به فیلم من عصبانی نیستم رای می‌دادید؟ و من و امثال من را گمراه در داشتن دغدغه معیشت مردم نمی‌کردید؟! (شما و تیمتان)

می‌دانم که عصبانیت شما از عدم اکران تنها یک فیلمتون آنقدر بوده و هست که حتی جسارت و معرفت یه عذرخواهی ساده از مردم را ربوده، اما شما چه؟ شما می‌دانستید وارد چه جنگی می‌شوید؟ و در قبال آن رای‌هایی که جمع کرده اید تا همیشه مسئولید؟!

تخم مرغ دانه‌ای دو هزار تومان و دلار تا این لحظه سی هزار تومانی و شرمندگی مردان بسیاری پیش زن و بچه هایشان بهترین اکران عصبانیت امثال شما نبود...
 
پ. ن: ببخشید من هم به عنوان یه آدم فرهنگی که نه به عنوان یک ایرانی حق خودم میدانم که دیگر سکوت نکنم و نظرم را بگویم.

پ. ن. شخصی: از قدیم گفتن بازی اشکنک داره، باران کوثری روزی که در سالن آزادی از خود بیخود شده بود و داد آنچنانی می‌زد باید فکر باخت در قمار سیاست رو میکرد، البته اگه واقعا باخته باشه، شایدم برده کسی چه میدونه./د102/ف
 
منبع: مشرق نیوز
ارسال نظرات