۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۶۵۳۰۹
آسمان سرخ، زمین ارغوانی (۳۸)

موکب مجازی و بازنمایی حال و هوای پیاده راه عاشقی

موکب مجازی و بازنمایی حال و هوای پیاده راه عاشقی
نرم افزار موکب مجازی، در راستای شبیه سازی حال و هوای اربعین حسینی، در بستر فضای مجازی تولید شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید احمدی، رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین، عنوان کرد: با عنایت به شرایط حاکم بر فضای منطقه و جمهوری اسلامی ایران و عراق که امکان حضور علاقه مندان و دلدادگان به حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) فراهم نشد و نیز ضرورت استفاده از فضای مجازی برای انتقال پیام حرکت بزرگ فرهنگی اربعین حسینی، نرم افزار موکب مجازی شهیدان "بزرگترین سرداران ضد تروریستی، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس" طراحی و تولید گردیده و الحمدلله از امروز آغاز به کار می کند.

وی افزود: این نرم افزار با بازنمایی مسیر پیاده روی اربعین از نجف به کربلا با جانمایی موکب در مسیر، این امکان را برای ارائه فعالیت های فرهنگی هنری و دینی، موکب داران و فعالان و علاقه مندان اربعین فراهم آورده است. در این نرم افزار سعی شده در کنار امور فرهنگی، به برنامه های معارفی بیشتر توجه شود.

احمدی تصریح کرد: این برنامه با هدف تولید و نشر محصولات فرهنگی در بستر فضای مجازی و زنده نگه داشتن حال و خاطره و شور و شعور حسینی و نشاط معنوی، ایجاد شده و طی آن، آثار و تولیدات سال گذشته به نام موکب ها انعکاس می یابد.

وی خاطرنشان کرد: این نرم افزار را که در سایت www.alarbaeen.ir قابل دانلود می‌باشد در 5 بخش اخبار، کتابخانه، نشریات و بخش چند رسانه‌ای شامل فیلم و عکس و صوت تشکیل شده است./د102/ق

ارسال نظرات