۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۶۵۳۳۴
از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا (س)؛

اولین دوره مقدماتی تربیت مبلغ زبان‌دان برگزار می‌شود

اولین دوره مقدماتی تربیت مبلغ زبان‌دان برگزار می‌شود
مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام از اعلام فراخوان ثبت نام در نخستین دوره مقدماتی تربیت مبلغ زبان‌دان خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگویی عنوان کرد: اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام اولین دوره مقدماتی تربیت مبلغ زبان دان تحت عنوان «سفیران نور» را برگزار می كند.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام به ویژگی های این دوره اشاره کرد و گفت: این دوره در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی این دوره شامل ۳۴ واحد در دو ترم است.

بهرامی، تعهد به انجام ۱۲۰ ساعت فعالیت درسی اعم از حضور در کلاس یا مطالعه و مباحثه را از جمله شرایط شرکت در این دوره دانست و افزود: متقاضیان پس از آزمون کتبی و مصاحبه علمی دروس حوزوی و زبان انگلیسی در این دوره پذیرش می‌شوند.

اولین دوره مقدماتی تربیت مبلغ زبان‌دان برگزار می‌شود

وی مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۲۴ مهر اعلام کرد و اظهار داشت: مبلغان دارای فعالیت تبلیغی موفق در عرصه بین الملل در اولویت پذیرش قرار دارند.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام همچنین به مزایای دوره اشاره کرد و گفت: به شرکت کنندگانی که این دوره با موفقیت پشت سر بگذرانند گواهی پایان دوره اعطا می‌شود، همچنین بستر تبلیغ و معرفی به مراكز آموزشی، فرهنگی، تبلیغی، علمی و رسانه‌های دیداری و شنیداری برای آنان فراهم خواهد شد.

بهرامی یادآور شد: مبلغان فارغ التحصیل جهت ثبت نام در این دوره به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir قسمت دوره‌های آموزشی مراجعه کنند./1370/د102/ق

ارسال نظرات