۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۶۵۶۲۷
به همت دفتر آیت الله یعقوبی؛

اولین کنگره بین المللی درس هایی از رهبری امام رضا برگزار می شود

اولین کنگره بین المللی درس هایی از رهبری امام رضا برگزار می شود
خراسان رضوی - دبیرخانه علمی پژوهشی الکهف الحصین وابسته به دفتر آیت الله یعقوبی در مشهد، کنگره بین المللی درس هایی از رهبری امام رضا را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، کتاب «دروس من قیادة الإمام الرضا علیه السلام» که برگرفته از بیانات آیت الله یعقوبی به زبان های عربی، فارسی، اردو و انگلیسی کار شده محور برگزاری اولین کنگره بین المللی دبیرخانه علمی پژوهشی الکهف الحصین وابسته به دفتر آیت الله یعقوبی است.

محورهای مقالات این کنگره عبارتند از رویارویی با گسست و انشقاق درونی، گفتمان دینی و تاثیر رسانه معاصر، به روزرسانی سبک کار اسلامی و نیز درس عملی از نهضت امام رضا علیه السلام.

تنوع نقش ها و وحدت هدف، اسلوب رسیدن ثله صالحه به سلطه، مخالفت با رهبران اسلام و خروج از طاعت ایشان، درس هایی از حدیث سلسله الذهب، فهم جدید از فتنه فرقه واقفیه و مشکلات فراروی حاکمان اسلامی از دیگر محورهای این کنگره است.

صدور گواهینامه پذیرش مقاله، چاپ مقالات برتر در مجلات معتبر علمی و چاپ مجموعه مقالات پژوهشگران به صورت کتاب از امتیازات این کنگره عنوان شده است.

در بخش پذیرش مقاله رعایت ساختار مقاله ملاک قرار گرفته و چنین بیان شده که عنوان، چکیده، واژگان کلیدی، مقدمه، متن و نتیجه گیری و درج منابع به ترتیب ثبت شود.

حداکثر صفحات مقاله 20 و با فونت B badr در محیط نرم افزار Word در نظر گرفته شده که باید تایپ و ارسال شود ضمن آنکه لازم است صاحبان اثر مشخصات کامل خویش همراه با سطح تحصیلات و حوزه محل تحصیل و شماره تماس و ایمیل خود را نیز در مقاله ارسالی درج کنند.

مهلت ارسال آثار تا 4 آبان ماه 99 مصادف با شهادت امام حسن عسکری و آغاز ولایت امام زمان(عج) بیان شده و زمان اعلام نتایج 13 آبان مصادف با 17 ربیع و میلاد پیامبر اعظم در نظر گرفته شده است.

علاقمندان به شرکت در این کنگره بین المللی باید آثار خویش را به آدرس ایمیل alkahfolhasin@gmail.com  و یا در اپلیکیشن ایتا به آی دی @alkahfolhasinmags ارسال کنند. آدرس دبیرخانه این کنگره نیز مشهد خیابان آیت الله بهجت شماره 6 پلاک 3 دفتر آیت الله یعقوبی است.

گفتنی است پس از بررسی آثار به هشت مقاله برتر کنگره جایزه نقدی ارزنده اعطا می شود./933/پ202/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات