۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۶۵۹۳۷
در ادامه نظارت‌های میدانی؛

رییس مجلس به سیستان و بلوچستان سفر کرد

رییس مجلس به سیستان و بلوچستان سفر کرد
رییس مجلس با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، وارد چابهار شد و در بدو ورود، این استان را «گنج پنهان» نامید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عازم استان سیستان و بلوچستان شده و دقایقی پیش وارد فرودگاه چابهار شد و مورد استقبال رسمی مقامات استانی قرار گرفت.

عزیمت رییس مجلس به استان سیستان و بلوچستان با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و بررسی مشکلات این مناطق و پیگیری مطالبات مردم انجام می شود.

قالیباف پس از ورود به چابهار در جمع خبرنگاران با بیان این که حضور در استان سیستان و بلوچستان پیرو نظارت های میدانی مجلس انجام می شود گفت: حد اقل یک ماه پیش از حضور در هر استان برای نظارت میدانی موضوعات مختلف استان در مجلس با حضور کمیسیون های مربوطه و نیز استاندار، مجمع نمایندگان استان، نیروهای جهادی استان بررسی می شود.

وی افزود: در بررسی های پیش از سفر گزارش های دیوان محاسبات و سازمان بارزسی از پروژه های استان نیز مورد توجه قرار می گیرد و در حین سفر هم بررسی میدانی این گزارش ها در دستور کار است و در پایان سفر هم یک جمع بندی با حضور بخش های مختلف خواهیم داشت.

رییس مجلس تاکید کرد: تصمیم هایی که در این نظارت های میدانی گرفته می رشود در پرتال مجلس قرار داده می شود و پیگیری های بعدی این تصمیم ها نیز در تهران ادامه می یابد.

قالیباف افزود: امیدوارم این نظارت میدانی بتواند تحرک بیشتری را به پروژه های نیمه تمام بدهد و بتوانیم به این استان که در ظاهر محرومیت دارد اما در واقع دارای ظرفیت های بزرگ و مهمی است و در حوزه ترانزیت، شیلات، صنعت، گردشکری و کشاورزی ظرفیت های خوبی دارد و گنج پنهانی است، خدمت بیشتری انجام دهیم./841/د102/ق

ارسال نظرات