۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۶۵۹۹۰

فراخوان یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد

فراخوان یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، فراخوان یازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دبیرخانه جشنواره مردمی عمار فراخوان یازدهمین دوره این رویداد سینمایی را در چهار بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «معرفی سوژه»، «فراخوان اکران مردمی» و «فراخوان‌های مردمی» خبر داد.

در بخش «رقابت اصلی جشنواره» آثار دریافتی با قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، برنامه تلویزیونی، فیلم ما، فیلم‌نامه و نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی در موضوعات رویای ایرانی، پایش و پالایش اجتماعی، حافظه ملی، جنگ اقتصادی، جنگ نرم، ملت قهرمان، نهضت جهانی مستضعفین و فتنه ۸۸ با هم به رقابت می‌پردازند.

لازم به ذکر است برای شرکت در جشنواره، ثبت نام اثر در http://Fanoos.AmmarFilm.ir و ارسال اصل آثار به دبیرخانه الزامی است و فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه باید دارای فرمت ( H.264، حداقل ابعاد ۱۹۲۰*۱۰۸۰) باشند.

شایان توجه است که برای ثبت‌نام اثر از ۲۳ مهرماه‌ لغایت ۲۰ آبان ۹۹ فرصت باقی است و علاقه‌مندان حداکثر تا ۲۵ آبان ۹۹ می‌توانند آثار خود را به دبیر خانه ارسال کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان برای ارتباط با دبیرخانه می‌توانند با مراجعه به نشانی تهران، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰، (حسینیه هنر) یا از طریق شماره تلفن: ۰۲۱۴۲۷۹۵۳۰۰ و یا از طریق وب‌سایت و درگاه پرداخت اینترنتی AmmarFilm.ir اقدام کنند./ت304/ف

آ // فراخوان یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد

 

ارسال نظرات