۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۶۵۹۹۳
حجت‌الاسلام نقدعلی در گفت‌وگو با رسا:

مسؤولان چشم امید به انتخابات آمریکا نداشته باشند

مسؤولان چشم امید به انتخابات آمریکا نداشته باشند
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به شوی تبلیغاتی آمریکا در وضع تحریم های بانکی گفت: برخی دولتمردان حل مشکلات و بهبود اوضاع اقتصادی ایران را به انتخابات آمریکا گره زدند.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، درباره تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: تجربه تاریخی نشان داده است که آمریکا ضدیت و دشمنی همیشگی علیه نظام اسلامی ایران دارد و تا کنون تمام تحریم های خود را انجام داده است و چیز دیگری برای تحریم وجود نداشته، از این رو در جهت ایجاد اضطراب و فشار روانی در کشور، بدین شوی تبلیغاتی روی آورده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تحریم علیه ایران از دولت های قبل وجود داشته است و مختص این دولت و این زمان نیست که قبلا پیشگیری و دور زدن تحریم ها وجود داشت؛ اما متأسفانه در دولت کنونی تمام روزنه ها و راه های دور زدن تحریم ها از بین رفته بود.

حجت الاسلام نقدعلی به طرح های نمایندگان مجلس در جهت مقابله با تحریم ها اشاره کرد و گفت: تقویت اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ملی و برقراری ارتباط و امضای قراردادهای اقتصادی با کشورهای مخالف با سیاست های استکبار جهانی، بهترین راه کارهای مقابله با تحریم های آمریکاست.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تجربه تاریخی نشان داده که احزاب آمریکایی در عناد و دشمنی وجه مشترک دادند، هرچند تاکتیک ها و روش های آنها در برخورد ایران متفاوت است، اما سیاست کلی آمریکا بر اساس ضدیت با کشور ایران بنا شده است.

حجت الاسلام نقدعلی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب درباره «استحکام و ثبات اقتصادی» به عنوان یکی از ارکان اقتدار ملی بیان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای تأکید دارند که مسائل درونی و اقتصادی کشور را نباید به جریان­ها و تحولات سیاسی کشورهای خارجی پیوند زده شود؛ اما برخی مسؤولان و دولتمردان به این سخنان گوش نمی دهند و به جای تدبیر و مدیریت جهادی به تحولات بین المللی دل بسته‌اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: متأسفانه مشاهده می کنیم که چشم امید برخی مسؤولان قوه مجریه به خارج کشور و انتخابات آمریکا است که فلان حزب خاص سر کار بیاید و حزب مقابل از سیاست و حکمرانی آمریکا کنار گذاشته شود تا اینکه اوضاع اقتصادی ایران رونق و توسعه یاید و مشکلات کشور کاهش یابد./998/ت302/ق

ارسال نظرات