۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۶۵۹۹۵
بنیاد فرهنگی تربیتی مصلحون برگزار می‌کند؛

دوره‌های مهارت افزایی ویژه فعالان فرهنگ و تربیت

دوره‌های مهارت افزایی ویژه فعالان فرهنگ و تربیت
بنیاد فرهنگی تربیتی مصلحون با تجربه برگزاری دو دوره کلاس در پاییز ۹۸ و تابستان ۹۹، بنا دارد برای فعالان عرصه فرهنگ و تربیت کشور دوره‌های جدید مهارت افزایی برگزار کند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، بنیاد فرهنگی تربیتی مصلحون با تجربه برگزاری دو دوره کلاس در پاییز ۹۸ و تابستان ۹۹، بنا دارد در راستای رسالت خود مبنی بر تأمین محتوا برای فعالان عرصه فرهنگ و تربیت کشور، دوره نیمسال دوم سال ۱۳۹۹ مصلحون را با حضور اساتید شاخص برگزار کند.

این دوره به دو صورت حضوری و مجازی از جمعه ۲ آبان‌ماه ۹۹ در غالب درس گفتارهای: سیر تربیت مربی در مجموعه‌های تربیت‌محور، اصول و مبانی کار فرهنگی و تربیتی براساس تقابل تاریخی حق و باطل، جریان شناسی تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی، دانشجوی گام دومی، نمودار سازمانی تشکیلات، درس اخلاق ویژه فعالان عرصه فرهنگ و تربیت، مکتب تمدن ساز امام و… تشکیل خواهد شد.

لازم به ذکر است اساتید این دوره آیت‌الله محمدباقر تحریری، حجج الاسلام میرهاشم حسینی، رستمی، احمد پناهیان، وکیلی، حسین بغدادی، مصطفی داوری، رضا کریمی و آقایان حسین یکتا، سیدیاسر جبرائیلی، جواد موگویی، محمدرضا امامقلی هستند که به صورت حضوری و مجازی شکل خواهد گرفت.

در دوره‌های مهارت افزایی ویژه فعالان فرهنگ و تربیت، کرسی آزاداندیشی عدالت‌خواهی، دوره فشرده حکمت اسلامی و روش تحصیل طلبگی نیز برگزار می‌شود.

گفتنی است که این دوره جمعه‌ها از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۲ ظهر در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر شهر تهران، ویژه برادران و خواهران طلبه و دانشجو، با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‌توانند به شماره تماس ۰۹۱۹۳۸۳۷۴۳۴ یا از طریق سایت www.moslehoun.ir برای دریافت اطلاعات بیشتر یا ثبت نام مراجعه کنند./پ203/ق

 

ارسال نظرات