۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۶۶۱۰۱
حجت الاسلام تابش:

مهمترین وظیفه دولت تلاش برای حفظ استقلال و عدم وابستگی است

مهمترین وظیفه دولت تلاش برای حفظ استقلال و عدم وابستگی است
خوزستان - امام جمعه بندر امام گفت: تفکر مردم باید به سوی رهنمود‌های مقام معظم رهبری در جهت اعتلای کشور از نظر نظامی، فرهنگی و اجتماعی متمایل شود.
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندر امام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به وظایف دولت و ملت در زمینه اقتدار ملی، گفت: مهمترین وظیفه دولت تلاش برای حفظ استقلال و عدم وابستگی در همه ابعاد به ویژه  اقتصادی است، مردم نیز در کنار دولت وظیفه‌ حفظ وحدت، تلاش جدی جهت پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر را دارند.

امام جمعه بندرامام شرط اصلی رسیدن به قوام فرهنگی را ایجاد باور جهت اعتلای کشور دانست و بیان داشت: تفکر مردم باید به سوی رهنمود‌های مقام معظم رهبری در جهت اعتلای کشور از نظر نظامی، فرهنگی و اجتماعی متمایل شود؛ باید توجه داشت که جریانات سیاسی منفعل و متعارض نمی‌خواهند این موضوع تبدیل به مطالبه‌ عمومی شود.

حجت الاسلام تابش در پایان، مطالبه عمومی مردم را عامل مهمی جهت ایجاد انگیزه در نیرو‌های نظامی و دولت خواند و گفت: پس از اینکه ملت پذیرفتند که باید کشور قوی را در همه زمینه‌ها داشته باشند، باید اقتدار بیشتر را از نظام طلب کنند؛ این زمینه مردمی در دولت احساس مسؤولیت و در زمینه نظامی انگیزه بیشتری را ایجاد می‌کند./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات