۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۶۶۲۳۰
همزمان با شب ۲۸ صفر صورت می‌گیرد؛

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به همت بسیجیان ناحیه ویژه بسیج شهرستان قم

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به همت بسیجیان ناحیه ویژه بسیج شهرستان قم
رئیس شورای جهادی ناحیه ویژه بسیج شهرستان قم از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به همت بسیجیان و گروه‌های جهادی این ناحیه همزمان با شب ۲۸ صفر در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهرنام رحمانی‌پور با اشاره بر اجرای فاز سوم مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه(دهه آخرصفر)، گفت: به همت ۳۲ حوزه مقاومت بسیج ناحیه ویژه شهرستان قم و گروه های جهادی آن ها، حدود ۵ هزار بسته معیشتی تهیه شده و میان خانواده های محروم و کم بضاعت استان توزیع می شود.

وی افزود: این مراسم با حضور سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و برخی از مسئولان استانی در مصلی قدس قم برگزار می شود و ان شاءالله همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) این تعداد بسته معیشتی میان خانواده های محروم در راستای برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه توزیع می گردد.

این جهادگر بسیجی همچنین گفت: شرایط جامعه به خصوص در سال جاری می طلبد که کمک و همدلی مؤمنانه صرفاً منحصر به ایامی چون ماه محرم و صفر نشود بلکه در طول سال به شکل های مختلف تداوم داشته باشد و در این باره البته نیازمند همراهی مردم و خیرین و جهادگران هستیم تا ان شاءالله در جهت لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از سختی های گذران معیشت در این مقطع سخت آن هم برای خانواده محروم و مستمند به سهم خود بکاهیم.

ارسال نظرات