۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۶۶۶۸۹۸

ایران شاگرد اول همکاری با سازمان جهانی بهداشت!

ایران شاگرد اول همکاری با سازمان جهانی بهداشت!
آیا آگاهان نه چندان خوش‌بین، حق ندارند که به وجود رابطه‌ای بین آزمایشاتی چون همان «کارآزمایی» پیش‌گفته و جهش ویروس کرونا و افزایش عجیب قدرت آن در ایران، مشکوک شوند؟
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در حالی که در دست‌کم دو هفته اخیر، ویروس کوید ۱۹ در ایران با جهشی عجیب و هولناک، بر تعداد قربانیان خود افزوده است به رقم حیرت‌آور ۳۳۷ مرگ در روز رسیده، متاسفانه کشورمان در جایگاه‌های بالای تلفات حاصل از این بیماری قرار گرفته است.

اما در لا به لای اخبار شوم و مایوس‌کننده درباره طغیان کوید ۱۹ در کشور، برخی اخبار نیز در حوزه بهداشت و درمان منتشر می‌شود که جای تامل و موشکافی بسیار دارد.

رضا ملک زاده، معاون تحقیقات وزیر بهداشت و عضو "کمیته اجرایی مطالعه کارآزمایی بالینی برای درمان کووید-۱۹" سازمان بهداشت جهانی خبر داد: با گذشت حدود هشت ماه از انجام بزرگترین مطالعه کارآزمایی بالینی سازمان بهداشت جهانی برای درمان بیماری کووید -۱۹ نتایج نهایی بررسی‌ها بر روی اولین گروه از بازو‌های درمانی تحت کارآزمایی بالینی اعلام شد.
بر اساس نتایج مطالعه چهار داروی ضد ویروس " رمدسیویر"، "لوپیناویر"، "اینترفرون - بتا" و "هیدروکسی کلروکین" تاثیری بر درمان، کاهش طول مدت بستری، نیاز به تهویه مکانیکی و مرگ و میر ناشی از بیماری مبتلایان به کووید -۱۹ بستری در بیمارستات نشان ندادند. ".

اما نکته بسیار مهم در این اطلاعات این‌جاست که در این کارآزمایی بالینی بین‌المللی، جمهوری اسلامی ایران یکی از فعال‌ترین مشارکت‌کنندگان بوده است.

این کارآزمایی با مشارکت بیش از ۱۱ هزار بیمار بستری مبتلا به کووید-۱۹ بستری در حدود ۵۰۰ بیمارستان از ۳۰ کشور از شش منطقه جهان از جمله ایران صورت گرفته و ۳۰۰۰ بیمار در ۲۹ بیمارستان کشور در این برنامه مشارکت داده شدند.

 

نکته، اما این‌جاست، که در حالی که دستگاه بهداشت و درمان کشور در روندی عجیب تلاش می‌کند «شاگرد اول» کارآزمایی‌هایی این چنین باشد و اطلاعات کوید ۱۹ و مبتلایان به آن به راحتی در اختیار این نوع برنامه‌ها قرار می‌گیرد که هر اهل فنی به خوبی از پشت‌پرده‌های آن آگاه است، نه تنها هیچ کمکی به جمهوری اسلامی در مهار این بیماری و کاستن از این تلفات نمی‌شود، که شاهدیم در هفته‌های اخیر، کرونا دست به طغیان زده و روزانه جان صد‌ها هموطن ما را می‌گیرد.

به راستی این سوال مطرح می‌شود که چطور ۳۰۰۰ بیمار ایرانی در برنامه‌ای در این سطح شرکت داده شده‌اند، اما هیچ اطلاعاتی درباره ماهیت این برنامه، هویت طراحان و مدیران آن و سرنوشت اطلاعات به دست آمده از این طریق، به ملت داده نمی‌شود؟

هر اهل تحقیقی که فقط کمی روی ساختار سازمان بهداشت جهانی، حامیان مالی و هویت گردانندگان اصلی آن پژوهش کند، آشکارا در می‌یابد که این سازمان و اصولا مافیای درمان در دنیا تحت سلطه‌ی شبکه جهانی یهود و بنیاد‌های صهیونیستی وابسته به خاندان‌های زرسالار، چون راکفلر و روتشیلد، ابر هلدینگ‌های صهیونیستی، چون گلدمن ساکس، موسساتی، چون «روتاری اینترنشنال» و «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» و امثال این‌ها است.
بیل گیتس و همسرش (ملیندا) تولیدات شرکت های دارویی بنیادشان را در کشورهای آفریقایی تست می کنند

شبکه جهانی و ستمگر و جنایتکاری که در تلاش است روزنه‌های ورود ساده ترین داروها و تجهیزات درمانی به جمهوری اسلامی را بگیرد و بنا بر آن چه نظریه‌پرزدازان صهیونیست چون برژیسنکی تجویز کرده‌اند، نسل شیعیان را در روندی خزنده و صبورانه از بیخ بزند، حالا از در «پروژه‌های تحقیقی» به راحتی به کشور ورود می کند، کل تشکیلات بهداشت و درمان کشور را در اختیار می گیرد تا اطلاعات بنیادین مربوط به حوزه سلامت و اثرات ویروس کوید ۱۹ بر ژن ایرانی‌جماعت را به راحتی جمع‌آوری کند.

از قضاء همین شبکه، که راه ورود پانسمان کودکان دچار سندرم پروانه‌ای را به ایران سد می‌کند، همان است که به گفته‌ی وزیر بهداشت، از طریق مافیای اقتصادی پارسیان هند (که یکی از بازو‌های قوی زرسالاران صهیونیست جهانی است)، مقدمات ورود میلیون‌ها دوز واکسن آنفولانزا را به کشور فراهم می‌کند! آیا باید باور کنیم که شیاطین انسان‌نمایی که عضو این شبکه مخوف جهانی هستند، دلشان به حال سلامت ملت ایران سوخته است؟

آیا قرار است ایران به یک آزمایشگاه بزرگ تبدیل شود که به راحتی اطلاعات استراتژیک و حیاتی حوزه سلامت ایرانیان از آن استحصال شود؟ آیا آگاهان نه چندان خوش‌بین، حق ندارند که به وجود رابطه‌ای بین آزمایشاتی، چون همان «کارآزمایی» پیش‌گفته و جهش ویروس کرونا و افزایش عجیب قدرت آن در ایران، مشکوک شوند؟

از طرفی خبر‌هایی مبنی بر جمع آوری و تشکیل بانک اطلاعات بهداشتی ایران توسط سفارتخانه‌های خارجی را به گوش می‌رسد. سفارت‌خانه‌ها دنبال جمع آوری اطلاعات پزشکان و کادر درمانی و تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها و کادر درمان و دارو‌های تجویزی و... و. هستند تا عملیات ارتباط گیری و خروج و جذب کادر پزشکی کشور را دنبال کنند.

مضافا این که نگرانی‌هایی جدی درباره پروژه‌های فروش میلیاردی دارو از طرف شرکت‌های خارجی (که به دنبال سواستفاده زا وضعیت تحریمی هستند)، با کارگزاری شبکه‌های فاسد لانه کرده در حوزه دارو و درمان و احتمال تبدیل کردن جمهوری اسلامی به آزمایشگاه بزرگ بررسی عوارض دارو‌هایی که هنوز در هیچ‌کجا تست نشده‌اند، از سوی اهل فن و دلسوزان ابراز می‌شود.

همین تابستان سال گذشته بود که یک شبکه گسترده از مسوولان رده بالای حوزه دارو و درمان در جریان فساد گسترده در واردات دارو و حیف و میل و تاراج منابع کشور، توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند که در بین آن‌ها عالی‌ترین مقام سابق حوزه غذا و دارو و معاون او هم حاضر بودند. سازمان دیدبان عدالت و شفافیت، در نشست مطبوعاتی که سال گذشته درباره پرونده فساد در حوزه دارو برگزار کرد، از ورود دارو‌هایی خطرناک به کشور خبر داد که در یک مورد موجب نابینایی چند ده نفر از هموطنان شد.

متاسفانه باید اذعان کرد که حوزه بهداشت و درمان کشور سال‌هاست که به یکی از شاهراه‌های «نفوذ» پنهان دشمن در کشور تبدیل شده که از قضاء، چون دور از صحنه مجادلات سیاسی روز است، عمدتا پنهان از حوزه رصد و پایش و برخورد می‌ماند.

به عبارت دیگر، در حالی که بخشی قابل ملاحظه از پایوران این حوزه، با جان خود، در خط مقدم جهاد درمانی در مبارزه با ویروس کرونا هستند و ده‌ها نفر از کادر درمان و پزشکان و پرسنل بیمارستانی ما در این راه به مقام رفیع شهادت نائل آمده‌اند، شبکه‌هایی پرقدرت در این حوزه رخنه کرده‌اند که پا روی خون آن جهادگران می‌گذارند و با تسهیل معابر نفوذ و حتی کارگزاری برای آن، ضربات بعضا جبران ناپذیر و عمیق به ملت ایران وارد می‌کنند که آثار آن بعضا تا چند نسل زدودنی نیست./
 
منبع: مشرق 
ارسال نظرات