۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۶۶۹۳۰
یادداشت| نسل کشی خاموش (۲)

نسل کشی با طعم تلخ داروی سقط!

نسل کشی با طعم تلخ داروی سقط!
غرب امروز، امتداد همان فرعون و نمرودی است که از ترس خود، دست به دامان قابله‌ها شده‌. جنگ تنها میان خاکریز نیست؛ جنگ امروز جنگ جمعیت است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، غرب، خود را مهد آزادی می‌داند. خود را مدعی اصلی حقوق بشر معرفی می‌کند. آزادی غرب به حدی گسترده است که جنین‌ها نیز آزادند هر کاری دوست دارند بکنند؛ حتی می‌توانند خودشان از مادرشان بخواهند که آن‌ها را سقط کنند! اگر غرب مدعی آزادیست چرا مادران، این‌گونه حق حیات را از جنین می‌گیرند درحالی که اسلام حتی برای حق حیات جنین‌ها قانون خاص خود را دارد.

غرب که ادعای حقوق بشر و آزادی دارد، اسلام را به توحش، بردگی و تعصب‌های خرافی متهم می‌کند؛ اما چرا هیچگاه سردمداران فرهنگ و تمدن غرب بابت ده‌ها میلیون کشته جنگ جهانی اول و دوم پاسخگو نبوده‌اند؟ چرا در برابر آمار بالای سقط جنین در کشورهای غربی روزه سکوت می‌گیرند؟ و چرا به‌وسیله سازمان‌های جهانی خود ساخته‌شان کشورهای دیگر مانند ایران را مجبور به انجام تست‌های پر از غلط می‌کنند تا خود آن کشورها به دست خود نسل خود را نابود سازد؟

ترس از ظهور منجی موعود 

هدف یک چیز است؛ شاید بتوان نمرود بابلی و فرعون مصر را پیشگامان اصلی موضوع «سقط جنین» دانست. آن‌ها از آمدن منجی بنی اسرائیل در هراس بودند. ولی نطفه حضرت ابراهیم و حضرت موسی بسته شد و برخلاف میل نمرود و فرعون، آن‌ها متولد شدند. موضوع به قدری از دستان مستکبران خارج بود که حضرت موسی در نزد فرعون پرورش یافت! این همان قاعده الهی است؛ «مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین». صهیونیست‌ها و غرب که برای یک مسأله دروغین هولوکاست تلاش می‌کند، اگر چنین خطای تشخیصی برای جنین‌های صهیونیستی پیش می‌آمد آیا اجازه می‌دادند مخترج و طراح چنین تست‌هایی زنده بماند؟

غرب امروز، امتداد همان فرعون و نمرودی است که از ترس تاج و تخت خود، دست به دامان قابله‌ها شده‌اند. جنگ تنها میان خاکریز نیست، جنگ امروز فراتر از آن چیزی است که تصورش را هم نمی‌توانیم کنیم. جنگ امروز جنگ جمعیت است. حتی اگر یک درصد خطا در تشخیص تست‌های غربالگری وجود داشته باشد روزانه ده‌ها جنین سقط می‌شوند. درحالی که این آمار احتمالی تنها بخش کوچکی از واقعیت امروز است. تشویق‌های سازمان بهداشت جهانی به خاطر این سبک و سیاق و خطای در تشخیص تست‌های غربالگری تنها یک تصور را ایجاد می‌کند که نمرود‌ها و فرعون‌های زمان می‌خواهند یک نسل کشی خاموش را رقم بزنند.

نسل کشی، با طعم سرب داغ یا طعم تلخ داروی سقط؟

فرقی میان آن سربازان صهیونیستی که با شلیک مستقیم جان مسلمانان فلسطین را می‌گیرد با مسؤولانی که تحت تأثیر القائات فرهنگ غرب دستورالعمل‌های سقط را می‌نویسد یا پزشک‌نماهایی که به صورت غیرقانونی اقدام به سقط جنین می‌کنند در یک نکته است و آن نسل کشی از جامعه مسلمانان است.

یادمان نمی‌رود که برخی از غرب زدگان و روشنفکران راه حل وحشیانه‌ای را برای ریشه کنی فقر پیشنهاد کردند که به صورت رایگان فقیران را عقیم کنیم و یا با دادن غذایی با محتوای قرص برنج، آن‌ها را بکشیم. اینجاست که انسان بدتر از چهارپایان می‌شود!

شهیندخت مولاوردی، معاون وقت امور زنان و خانواده رییس‌جمهور گفته بود: هنوز دولت برنامه مشخصی در رابطه با عقیم کردن زنان کارتن خواب ارائه نکرده است. قطعا این برنامه باید از سوی وزارت بهداشت بررسی و ارائه شود اما در این رابطه بحث‌هایی در جریان است.

دولت‌ها و کشورهایی که فاقد نسل جوان باشند نمی‌توانند در ادامه راه خود دست به زانوی خویش بگیرند؛ چرا که پیش‌تر جلادی وحشی؛ اما دلربا و با حرف‌های فریبنده آن زانو را قطع کرده است. رییس جمهور در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از سال‌ها اذعان کرد اتکا به داخل چقدر مفید فایده می‌باشد؛ اما در ادامه اگر نسل جوانی نباشد هیچ کدام از سرمایه‌های داخلی کشور برای خودمان پشیزی ارزش نخواهد داشت!

مشکلات جدید؛ نسلی منزوی، کشوری رو به نابودی

اگر دولت و مجلس فکری برای این اوضاع نکند، به طور قطع در آینده با مشکلات بسیار بزرگتری روبرو خواهیم شد. نسل جدید از عمو، عمه، دایی و خاله بی‌بهره می‌ماند و یک نسل منزوی خواهد شد. تهدیدات امنیتی مرزها افزایش خواهد یافت، کارخانه‌هایی که تا کنون با هزار فشار می‌چرخیدند نیز از رده خارج می‌شوند و کشور رسماً در شرف نابودی قرار خواهد گرفت.

با تصحیح روش اقتصادی و قوانین مرتبط با ازدواج جوانان و فرزندآوری و همچنین تلاش برای متعادل کردن سن ازدواج می‌توان جلوی فاجعه انسانی که در آینده به وقوع خواهد پیوست را گرفت. فاجعه‌ای که تبعات آن متوجه کشور و جامعه شیعی است. ان‌شاءلله در اینجا نیز مشمول قاعده و رحمت الهی «مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین» باشیم. از قدیم نیز گفته‌اند جلوی ضرر از هرجایی که بگیرید منفعت است./ی702/ق

محمدحسین کتابی

ارسال نظرات