۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۶۶۹۸۲
سردار حسین اشتری:

دوبار تا محل سکونت خاوری رفتیم

دوبار تا محل سکونت خاوری رفتیم
فرمانده نیرو انتظامی در برنامه نگاه یک گفت: دو بار تا محل سکونت خاوری که خارج از شهر بود رفتیم و حتی پلیس اینترپل کانادا گفت جایش را نمی‌دانیم و ما جای او را نشان دادیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیرو انتظامی کل کشور، در برنامه نگاه یک که از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش شد با اشاره به تلاش‌های پلیس اینترپل برای بازداشت مجرمان در خارج از کشور گفت: دو بار تا محل سکونت خاوری که خارج از شهر بود رفتیم و حتی پلیس اینترپل کانادا گفت جایش را نمی‌دانیم و ما جای او را نشان دادیم.

وی ادامه داد: یعنی همکاران ما داخل کانادا و در یکی از شهرها رفتند و گفتند این شخص در این محل زندگی می‌کند، و با این وجود آن‌ها برای بازداشت همکاری‌های لازم را نکردند.

فرمانده نیروانتظامی کل کشور به عدم همکاری کشورهای مختلف در استرداد مجرمان اشاره کرد و ابراز داشت: ما در آن‌جا نمی توانیم مثل کشور خودمان اعمال قانون کنیم و ورود کنیم.

وی با اشاره به بازداشت مدیرعامل بانک سرمایه در چند وقت اخیر افزود: اشراف ما خیلی خوب است، الآن در همین بحث اخیر که مدیر عامل بانکی که اشاره کردید، همکاران ما رفتند و با همکاری با پلیس اینترپل به صورت ویدئو کنفرانس، تلفن و ... و حتی بعضاً خود ما حضور پیدا می‌کردیم و محل را نشان می‌دادیم.

سردار اشتری در پایان به اشراف اطلاعاتی پلیس اشاره کرد و گفت: عجیب این است که خیلی از پلیس‌های اینترپل می‌گویند شما از کجا می‌دانید که این شخص در کجا زندگی می‌کند؟ این واقعاً قدرت و اشراف پلیس است./پ203/ف

ارسال نظرات