۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۶۷۵۵۷
حجت الاسلام جلالی:

رنج‌های امروز کشور حاصل مدیریت کدخداپرستان در کشور است

رنج‌های امروز کشور حاصل مدیریت کدخداپرستان در کشور است
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: رنج‌های امروز کشور ارمغان تعامل و دلبستگی به کدخدا و حاصل مدیریت غرب‌گرایان و کدخداپرستان است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین جلالی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 11 آبان ماه 99) مجلس گفت: در طول سال‌های گذشته و در دوره‌های مختلف خط سیر اصلی و اصیل انقلاب با مدیریت و هدایت پیامبرگونه امام این انقلاب حفظ شده اما در اثر کج اندیشی و سوءعملکرد برخی از اصحاب قدرت حرکت پرشتاب آن با کندی‌هایی مواجه شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غرب‌گراها و لیبرال‌های داخلی که در عرصه‌های علم، فرهنگ، سیاست و اقتصاد نفوذ دارند و در مقاطع مختلف سکان مدیریت کلان اجرایی و حتی قانون‌گذاری را به دست داشتند، دقیقا نقطه خطر و عامل کندی حرکت انقلاب به سمت اهداف و آرمان‌های متعالی هستند.

وی افزود: قبله آمال و قله پیشرفت و تمدن در نزد اینها غرب است. روشن است که این تفکر اگر در جایی نفوذ کند به گونه‌ای ریل‌گذاری می‌کند که اهداف و ارزش‌های مورد پسند غرب پیاده شود.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: به عقیده بنده ریشه بسیاری از نابسامانی‌ها و مشکلات گذشته و حال کشور حاکمیت همین تفکر در بخش‌هایی از سیستم قانون‌گذاری و اجرایی کشور است.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرق است بین تفکری که از خدا می‌گوید و تفکری که به دنبال سازش با کدخداست. تفکری که نصرت الهی و توانمندی‌های خود ایمان دارد؛‌ چه نسبتی دارد با تفکری که معتقد است ایرانی در حد درست کردن آبگوشت بزباش است و برای پیشرفت از فرق سر تا نوک پا باید فرنگی شد.

وی افزود: خدا به ما عزت می‌دهد و کدخدا با هزار منت به ما ذلت می‌فروشد. چه ذلتی بالاتر از گرانی، بیکاری،‌ تورم، کاهش ارزش پول ملی، تضعیف بازار تولید و کسب و کار و تخریب پایه‌های اقتصادی و به تبع آن فروپاشی بنیان‌های اخلاقی جامعه.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: این رنج‌ها ارمغان تعامل و دلبستگی به کدخدا و حاصل مدیریت غرب‌گرایان و کدخداپرستان است. هر جا که به تفکر دینی و انقلابی عمل کردیم، پیشرفت‌های چشمگیری به دست آوردیم. متأسفانه در مقاطع مختلف و از جمله در سال‌های اخیر کسانی بر مسند اجرا نشسته‌اند که اعتقاد و باور قلبی به این تفکر ندارند. امام جامعه از خدا می‌گفت و اینها سراغ کدخدا رفتند. از لزوم مردمی سازی اقتصاد گفت، اینها اختصاصی‌سازی و بستر برای رانت و فساد و تبعیض فراهم کردند. از لزوم اینترنت ملی گفت، اینها آدرس غلط دادند و پهنای باند و سرعت را افزایش دادند. از اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ملی و تکیه بر توان داخلی گفت، اینها کاری کردند که کارخانجات تعطیل و ورشکسته و سرمایه‌گذاران در پیچ و خم‌های اداری گرفتار شوند./998/

ارسال نظرات