۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۶۷۷۸۰

نخستین هم‌آفرینی ملی «روایت عهد» برگزار می شود

نخستین هم‌آفرینی ملی «روایت عهد» برگزار می شود
نخستین هم‌آفرینی ملی «روایت عهد»، روایت خیزش‌های اثربخش مردمی در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی در قالب فیلم، صوت و اثر مکتوب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، به همت جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی و رسانه آوند، هم زمان با ایام سالگرد تجدید عهد فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب در 19 آبان سال 95، هم آفرینی ملی «روایت عهد» برگزار می‌شود.

در این راستا، رسانه آوند با انشار فراخوان از فعال مردمی عرصه‌های فرهنگی اجتماعی دعوت کرده تا اقدامات خود و به ویژه سایر تشکل‌ها و فعالان مردمی را معرفی و روایت کنند.

گفتنی است محورهایی که علاقه‌مندان می‌توانند در قالب‌های متنی، صوتی و تصویری بدان بپردازند، شامل: عناوین و شرح مختصر اقدامات اثربخش، پیامدها و نتایج حاصل شده، مؤلفه‌ها و دلایل اثربخشی یا عدم اثر بخشی و تجربیات به دست آمده از کار و نقدهای وارده می‌باشد.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای ارسال فیلم اگر از گوشی همراه استفاده می‌کنند، به صورت افقی فیلم را ضبط و هر اقدام را حداکثر در 15 دقیقه معرفی کنند.

شایان توجه است که برای ارسال آثار تا 21 آبان ماه 1399 فرصت باقی است و علاقه‌مندان ارسال آثار، مشخصات خود که شامل نام و نام خانوادگی، عرصه فعالیت فرهنگی اجتماعی، استان و مجموعه‌ای که در آن فعال هستند را به همراه اثر خود به شماره 09128118366 در شبکه‌های اجتماعی مختلف ارسال کنند.

 

آ // نخستين هم‌آفرينی ملی «روايت عهد»

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
درود بر شما رزمندگان رسانه
3
0