۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۶۷۹۱۰
حجت الاسلام نوروزی:

طرح سوت‌زنی هفته آینده در دستورکار کمیسیون قضایی قرار می‌گیرد

طرح سوت‌زنی هفته آینده در دستورکار کمیسیون قضایی قرار می‌گیرد
نماینده مجلس بابیان اینکه طرح سوت‌زنی هفته آینده در دستورکار کمیسیون قضایی قرار می‌گیرد، گفت: ۱۰ درصد از اموال کشف‌شده بر اثر فساد به کسی که فساد را افشا کند اهدا می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با بیان اینکه طرح سوت‌زنی هفته آینده در دستورکار کمیسیون قضایی مجلس قرار می‌گیرد، گفت: بر اساس این طرح حمایت‌های اطلاعاتی، امنیتی و شغلی به طور کامل از کسانی که فساد را افشا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، به عمل می‌آید و برای افشاکنندگان فساد جایزه و هدیه‌ای هم در نظر گرفته شده است.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: بر اساس این طرح 10 درصد از اموال کشف‌شده به عنوان هدیه در اختیار کسی که فساد مالی را افشا کند قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه هفته آینده کمیسیون طرح قانون مهریه در دستورکار کمیسیون قرار خواهد داشت و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بر اساس این طرح کسی که محکوم به پرداخت مهریه است زندان نمی‌رود و اگر دارایی دارد، دارایی وی فروخته و مهریه از آن طریق پرداخت می‌شود که اثبات داشتن مال و اموال فرد محکوم برعهده زوجه است.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت: همچنین بر اساس این طرح اگر فرد محکوم به پرداخت مهریه مال و اموالی نداشته باشد، بخشی از حقوق وی به صورت ماهانه برای مهریه پرداخت می‌شود و این که چه مقدار از این حقوق برای مهریه پرداخت شود به تشخیص قاضی بازمی‌گردد./841/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
شاید یکی از ضد اسلامی ترین قوانین موجود در کشور قانون مهریه است و چقدر مردان بیچاره در این مساله مظلوم هستند
0
0