۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۶۸۱۱۲
آیت الله جوادی آملی تبیین کرد؛

جایگاه حضرت معصومه در برکت بخشی به قم

جایگاه حضرت معصومه در برکت بخشی به قم
حضرت آیت الله جوادی آملی به تبیین جایگاه حضرت معصومه (س) در برکت بخشی به قم پرداخت و گفت: کریمه اهل بیت (س) وقتی وارد قم شدند اینجا را مهد برکت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جوادی آملی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در یک سخنرانی در دی ماه سال 95 به مناسبت سالروز وفات کریمه اهل بیت(س) به مسأله «جایگاه حضرت معصومه(س) در برکت بخشی به قم» اشاره ای داشت.

به مناسبت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم، این گفتار در زیر تقدیم خوانندگان محترم می شود:

«این بانو یعنی کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) وقتی وارد قم شدند اینجا را مهد برکت کردند؛ شما در قم نیستید تا از نزدیک تجربه کنید، اما برای ما کاملاً محسوس است.

بدون هیچ تردیدی، ما کتاب عمیق علمی را که در قم مطالعه می کنیم به زحمت نمی افتیم و به آسانی روشن می شود برای ما، اما همین کتاب را در تابستان که از اینجا(قم) خارج می شویم و به شهرستان دیگر و دیار دیگر می رویم به کندی می فهمیم.

بدون هیچ تردیدی اینجا یک فضای باز و فضای روشنی است؛ یک وقت است انسان فاصله گرفته است از یک کتاب یا علمی، بسیار خوب، اما وقتی اهل این رشته بوده و با این فن مأنوس است وقتی از این جا بیرون رفت باید به همین سبک بفهمد، اما اینطور نیست»./841/پ202/ب1

تعداد بازدید : 3

ارسال نظرات