۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۶۸۱۹۶

بازگشت کارگران اخراجی هفت تپه با پیگیری های امام جمعه اهواز

بازگشت کارگران اخراجی هفت تپه با پیگیری های امام جمعه اهواز
با پیگیری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، کارگران اخراجی شرکت نیشکر هفت تپه صبح امروز به کار بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، با پیگیری حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان صبح امروز کارگران اخراجی شرکت نیشکر هفت تپه به کار بازگشتند.

امام جمعه اهواز دو روز پیش با حضور در تجمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه قول بازگشت 15 کارگر اخراجی شرکت را داده بود وعده ای که امروز عملی شد.

روز گذشته هم غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفته بود با حمایت و اقدامات ویژه قوه قضاییه، نه تنها از تعطیلی مجموعه جلوگیری شد، بلکه کِشت تداوم پیدا کرد و کارخانجات و مجموعه آسیب ندید.

وی خبر داده بود تعدادی از کارگران اخراج شده بودند که پیگیری شد و به کار برگشتند و مشغول کار هستند.

مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش چندی پیش در خصوص علت بازداشت تعدادی از کارگران این شرکت که بعد با وثیقه آزاد شدند گفته بود تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب با راه اندازی تجمعات کارگری و ایجاد هیاهو جلوی درب کارخانه و جلوگیری از ورود مدیر اجرایی کارخانه، باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش شدند که با دستور قضایی قاضی کشیک بازداشت شدند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از روز اول به  جد پیگیر حل مشکل کارگران نیشکر هفت تپه بوده است و به واسطه پیگیری های وی و پای کار آمدن مجلس و قوه قضائیه، حقوق کارگران هفت تپه نیشکر به روز شده است و خلع ید اسدبیگی مدیر کارخانه روند جدی‌تری به خود گرفته است./841/د102/ب1

ارسال نظرات