۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۶۸۲۴۶
امام جمعه کوهدشت:

حوزه و روحانیت ظرفیتی عظیم برای تربیت اسلامی دانش آموزان هستند

حوزه و روحانیت ظرفیتی عظیم برای تربیت اسلامی دانش آموزان هستند
لرستان - حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت تربیت اسلامی دانش آموزان برای مقابله با توطئه نفوذ دشمن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، ظهر امروز در جلسه شورای اقامه نماز آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: بحث تربیت دانش آموزان امری مهم و رسالتی خطیر بر دوش آموزش و پرورش است.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه در کنار مسأله تعلیم باید به بحث تربیت نیز توجه شود، افزود: رشد اخلاقی دانش آموزان و تربیت دینی این قشر سبب مصون ماندن نسل امروز در برابر دسیسه های فرهنگی دشمنان است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس اظهار داشت: برگزاری مجازی دروس نباید سبب شود که از بحث تربیتی دانش آموزان غافل شویم.

حجت الاسلام طهماسبی خاطرنشان کرد: با استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی باید با والدین ارتباط برقرار کنیم و بحث های تربیتی دانش آموزان پیگیری شود.

وی با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه و روحانیت برای تربیت اسلامی و دینی دانش آموزان عنوان داشت: روحانیت می توانند با بهره مندی از شبکه شاد در این زمینه نقش افرینی کنند.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز از دیگر مسائل مهم است که می توان با استفاده از ظرفیت تبلیغی و مجازی روحانیت  در این زمینه نقش آفرین شد.

حجت الاسلام طهماسبی به توطئه های دشمن در جنگ نرم و نفوذ فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: تربیت اسلامی دانش آموزان جلوی این نفوذ دشمن را خواهد گرفت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات