۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۶۸۲۵۱

بازگشت ۱۲۰۰ کارخانه به چرخه تولید با تلاش دستگاه قضایی

بازگشت ۱۲۰۰ کارخانه به چرخه تولید با تلاش دستگاه قضایی
رییس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به بازگشت ۱۲۰۰ کارخانه در سراسر کشور به چرخه تولید گفت: با تلاش و همت دستگاه قضایی و در راستای عملی کردن منویات مقام معظم رهبری و کمک به تولید، با صدور آراء مناسب، این کارخانه‌ها به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ دوره آموزشی حفاظت ویژه قضات با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با رعایت پروتکل بهداشتی در دادگستری مازندران برگزار شد.

این دوره آموزشی در راستای اجرای دستور العمل آموزشی و به منظور افزایش آگاهی‌های حفاظتی و حفاظت از اسناد و مدارک موجود در شعب در دادگستری مازندران برگزارشد.

رئیس حفاظت واطلاعات دادگستری مازندران درسخنانی برتوجه بیشتر به حفظ کرامت انسانی وتکریم ارباب رجوع تاکید کردوگفت: ایجاد ساز و کار‌های لازم در ارایه خدمات مطلوب، مناسب و مؤثر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی مراجعان دستگاه قضایی ازبرنامه‌های تحولی قوه قضائیه است که باید قضات وکارکنان نسبت به اجرایی وعملی کردن آن بیش ازگذشته اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی همچنین توجه به مستندات، صدروآرای متقن و همراه با دقت را مورد تاکید قرارداد وعنوان کرد:بی توجهی به قانون، مستندات وادله وصدور آرای غیرمتقن موجب طولانی شدن زمان دادرسی ونارضایتی مردم می‌شود وقضات محترم باید با دقت بیشتر ودرنهایت استفاده بهینه اززمان به کاهش زمان دادرسی و درنتیجه ارائه خدمات قضایی مطلوب به مردم کمک کنند.

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه همچنین دربخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به بازگشت ۱۲۰۰ کارخانه درسراسر کشور به چرخه تولید اظهارداشت: درسالی که به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است باتلاش و همت دستگاه قضایی و در راستای عملی کردن منویات مقام معظم رهبری (دام ظله) وکمک به تولید، با صدور آراء مناسب، این کارخانه‌ها به چرخه تولید بازگشتند و باید اعلام کنیم دستگاه قضایی درجهت رفع موانع تولید ازهیچ کمکی به تولید کنندگان دریغ نخواهد کرد.

شایان ذکراست؛ رئیس کل دادگستری مازندران درابتدای جلسه گزارشی از عملکرد شش ماهه ازدادگستری استان مازندران درحوزه‌های مختلف ارائه کرد.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات